Gå til innhold

Hur många dagar kvar 14 september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Här är det -2 dagar idag - och väldigt spänd på ultraljud idag...

Ha en fin dag allihopa!! :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maks 12 dager igjen, da blir jeg igangsatt! Men det hadde vært fantastisk om det startet av seg selv før det! ( ikke noen tegn til det da). Lykke til i dag Lycklig:)

Skrevet

Ingen dager helst. Termin i dag! Men nedtelling til overtidskontroll om 9.

Skrevet

4 dager overtid.. Hadde virkelig tro på at noe var i gang i går etter stripping med noen orntli tak og brunt slim..men nå er alt borte.. Arg! Overtidskontroll på fredag!

Skrevet

45 dager. snaaaart høygravid!! å dagene snegler seg forbi :(

Skrevet

24 dager igjen til termin ;) vet ikke hva jeg skal ta meg til om dagene...prøver å gjøre alt klart til lillegutt sin ankomst, men d er neimen ikke lett med denne magen som er i veien ;p

Skrevet

9 dager igjen!! Nede på et siffer :) Lykke til på UL Lycklig <3 :)

Skrevet

12 :o)

Skrevet

19 dager igjen, og jeg har ikke satt opp babysenga, ikke vasket noen klær og lagt klart, ikke pakket fødabag heller :S Og vi har heller enda ikke prøvd hverken bilsete eller vogn i bilen.

Kanskje på tide? :P

Skrevet

-6 dager idag, og kjenner ingen tegn til fødsel! :( Overtidskontroll på fredag, det blir iallefall en liten "høydare", får nok tidspunkt for igangsetting og noe konkret å forholde seg til. :) Ha en fin dag! Lykke til på UL!

Skrevet

10 dager igjen her... å dagene går saktere og saktere

Skrevet

12 dager igjen, wohoo! Skal til jordmor kl.10 idag, håper hun kan sjekke modning...

Skrevet

44 dager igjen her! Nå er jeg skikkelig klar for permisjon snart!!!

Skrevet

39 :)

Nå synes jeg tiden begynner å gå fort mot termin :) Spennende! Skal til UL tirsdag for å sjekke om lille- gutt har snudd seg rette veien.... Kjennes enda ut som om han ligger i tverrleie!

Masse lykke til alle dere som er fødeklare- gleder meg masse til det nærmer seg min tur :)

Skrevet

28 dager :-) Skal på omvisning og samtale på sykehuset i dag. Blir spennende!

Ha en flott dag alle sammen :-)

Skrevet

14 dager :) Men nå begynner jeg å bli utålmodig allerede, så håper jeg slipper å gå på overtid :-p

Skrevet

9 dager igjen - prøver å gjøre noe hver dag for å få fortgang i sakene akupunktur, chillisuppe + en omgang i høyet i går hadde ikke annen effekt en kynnere i natt :/ I dag blir det "lang" tur med hunden, kanskje det hjelper :)

Ha en flott dag alle sammen!

Skrevet

30 dager, la de gå fort:) Men burde blitt frisk av forkjølelsen før det braker løs!

Skrevet

10 dager igjen!! :) 3 dager igjen til menstermin, så jeg håper den stemmer best.. ;) naboen fikk baby i går, så nå vil jeg ha min jeg også.. :P

Skrevet

18 dager igjen! Men prinsen er hjertelig velkommen når som helst!!

Skrevet

17 dager igjen, vi har en veldig spennende tid foran oss jenter! :)

Nurkene våre kan komme når som helst! <3

Skrevet

14 dager igjen til UL termin, 9 til mens termin. Sover nesten ikke om natten pga kynnere og mensmurring så tydelig at kroppen forbereder seg nå :-)

Jordmortime i dag; skal be om modningssjekk og stripping - håper hun er grei....

Skrevet

32 dager igjen, nedtelling på jobb, men hjemme er det noe annet - med fulle huset av oppussing, håndverkere og uutpakkede esker. Har kun fått vugge og stellebord i hus. Mangler altså mye!

Idag og imorgen er det fødselsforberedende kurs på sykehuset, så det blir i alle fall bra, håper jeg. Så skjer det nok mye i hjemmet den neste uken mhp avslutning av endel oppussing og ordning av litt babyting.

Så frøkna kan godt holde seg der hun er til termin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...