Gå til innhold

Endelig prøverør! Kan noen se på meg? Kan se tilbake, men er litt rusten..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Endelig skal jeg inn i den psykiske reisen som er kalt prøverør, og jeg lurer på om noen ser graviditet på første forsøk, og om ikke når?

Kommer det opp noe om hvordan jeg takler (og samboeren takler) hele prøverør-reisen?

Jeg kan godt prøve å se tilbake hvis det er ønsket:)

Ha en fin kveld så lenge:)

Fortsetter under...

Heisann;)

Nå vet jeg ikke hvor kjapt dere får prøve prøverør, men jeg får en følelse av april at du blir gravid da og jeg får også en følelse av at det klaffer på andre forsøk....jeg håper jeg tar feil, og at du blir gravid på første men d var d som kom opp hos meg her....

Ang hvordan du takler det så tror jeg kanskje du takler d litt dårlig første gang og at d er derfor d klaffer andre gang for da er du mye mer avslappet ifht hele prosessen.....

Mannen din blir nok veldig påvirka av deg så når du stresser, stresser han osv...

Men dette går nok fint til slutt, føler 2 kanskje 3 barn på dere, føler en av hver og så om dere får nr 3 så blir d ei jente føler jeg...

Om du vil se på hvor mange barn jeg får til sammen og når jeg blir gravid igjen neste gang (har en på 3mnd nå så ingen planer med d første)

og så evt hva annet du måtte få opp på meg.....

f.13.04.83 ;)

klem og LYKKE til med prøverør...

Takk for svar:)

Vi skal inn til forsamtale neste uke, så regner med at første forsøk vil skje rundt juletider..Så hvis du får opp april kan det stemme som et 2. forsøk faktisk.. Men krysser fingrene for at det funker på første:p

Tok en titt på deg og jeg får opp 3 barn på deg:)

Får opp sent 2013 hos nestemann, ser en gutt:) Litt usikker på når sistemann kommer, men får opp enda en gutt:)

Da har jeg hvartfall tatt meg en titt:) Får ha tålmodighet å se om det stemmer;)

Hehe.

Ha en fin kveld da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...