Gå til innhold

Trebarnsmor eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 31 år som har ei jente på snart 5 og en gutt på snart ti. Jeg trodde vel egentlig jeg var ferdig med å få unger, men kjenner nå at jeg får mer og mer lyst på en liten en ...Meeen det er også noe om holder meg tilbake...

Jeg er veldig aktiv innen ridning, og rir konkuranser så ofte jeg kan, noe jeg ønsker å forsette med. Har klart å kombinere dette på en fin måte med mine to andre barn, og di er ofte med meg på stevner.Det jeg egentlig lurer på er vel om det er stor forskjell på å bli trebarnsmor fra å være tobarnsmor, eller om den største forskjellen kom fra nr 1 til nr2. Jeg er gift med barnefaren, så vi er to om dette:) Hva er deres synspunkt på å ha to barn kontra det å ha tre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har to barn og prøver/skal prøve på nr tre nå..

største forskjellen for deg, tenker jeg at det blir litt å "begynne på nytt" igjen. det er jo stor forskjell på en seksåring og en baby, liksom. Utover det har du jo så stor aldersforskjell på barna at eldste jo kan hjelpe til litt av og til, -og brått har dere flere hjelpende hender i huset.

om dere har lyst og mulighet, tror jeg det er sunt for søskenflokken å være flere, jeg. min personlige mening, altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...