Gå til innhold

Dere som går på AAP. Hvor lenge går dere på disse pengene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hvilken stønad hadde dere før?

Jeg gruer meg litt til disse pengene går ut..er en trygghet å få disse pengene, altså ikke å snylte men vi er heldige i dette landet som får støtte når man først blir syk...

Og jeg må innrømme at det er ganske deilig å ha mye fritid og få gjort ting på dagtid uten å jobbe..å få pengene...

Hadde nok aldri klart en 100% jobb pga av sykdom akkurat nå, men vurderer å jobbe 50% fra neste år..men grue rmeg slik..føler alle hater jobbene sine, og hvilken jobb får du når du ikke er universitetsutdannet:(

Er utdannet advokat sekretær...men har jobbet litt i ett oljeselskap før jeg ble syk...er så lenge siden, hatt aap i 3år nå..og hadde midl.uføre trygd i 1 år før den tiden...hvor begynner man egentlig når man skal søke jobb?

føler jeg står nederst i køen uansett...hvem vil ansette en som har vært syk så lenge...??

 

vet at jeg kan få penger noen år til om jeg vil..men har egentlig lyst å jobbe litt..men alt føles så vanskelig å komme i gang...og årene går så fort:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på det i to år. Gikk på rehabilitering tidligere. Er innvilget AAP til jeg går ut i barselpermisjon, og vet ikke hva som kommer til å skje da. Selv ønsker jeg å jobbe, men kroppen takler det ikke. Det lille overskuddet jeg har har jeg ikke "råd" til å kaste bort på jobb da jeg har to barn. Lurer likevel på om jeg skal forsøke og håper selvfølgleig på at jeg blir friskere etter et år i barselpermisjon,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snart hatt AAP i 1 år, og vet jeg får det hvertfall i 1 år til. Men det er pga situasjonen min, og jeg vet ikke hva andre har der.

 

Jeg har en så spesiell situasjon, at jeg tror neppe NAV har hatt dette før ang AAP. virker hvertfall ikke sånn.

 

Jeg vil egentlig ikke ha AAP, men det er som du sier en trygghet oppi alt sammen. Jeg får egentlig ikke tenkt så mye på meg selv, selv med AAP. for grunne til at jeg får den er min jobb. Jeg har barn med handikap, er alene, og det eneste jeg kan få av "lønn" er nå AAP........

 

Jeg jobber med å lage meg jobb, og vet jeg vil klare meg 100% i jobb den dagen det er mulig(og jeg får jobb når jeg vil). Men enda kan jeg ikke, og derfor AAP......

 

Så jeg har vel andre grunner enn de fleste, men heldigvis forstår det offentligen behovet her.

 

Det jeg taper, er mange års pensjonspoeng og opparbeidet rett til høyere stønader enn minimun.... Så jeg er en taper i samfunnet økonomisk sett, men gjør jobben de hadde ellers betalt LANGT over 400 000 for i året for. De har allerede betalt andre millioner for det jeg nå gjør til dagen..... Men jeg er mor, og fortjener nok ikke bedre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du lyst til å jobbe?

Jeg er litt begge deler ser du..jeg vil jobbe..men jeg vet det er stress å jobbe , spesielt med tidspresset og små krevende barn!

Og pga jeg er syk så takler jeg ikke stress så bra....

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...