Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som er virkelig avhengig av kosekluten sin.. Det er Fabian koseklut, går under navnet "lammen" her i huset.. Tenkte jeg måtte få tak i en til siden han bare hadde 2 og det litt lite når han er i barnehagen nå og må ha en der fast... MEN de er jo trukket tilabake pga hodet løsner, den ene her er hodet borte, men ikke vært noe fare selv om det datt av for våres del! SPR er : er det noen der ute som har en slik koseklut til overs eller ligger ett sted uten å gi noe glede?? Hvis du har ELLER vet om en nettside utenom norge som selger denne så vær så snill si fra!! Vi fant den ikke her en kveld og han sovnet ikke på flere timer, da vi endelig fant den! Håper inderlig noen kan hjelpe!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke princess disse?? Har desverre ikke denne, men husker den igjen for guttem min heter Fabian.. :)

Men er det en klut? eller erdet det lammet??

Skrevet

Har en koseklut fra princess som er ubrukt.. en firkantet veldig myk klut med ett lammehode? Huff.. det hørtes rart ut.. men..

Skrevet

MAXIlykk, kan jeg være så snill å kjøpe den av deg!!??? høres ut som den jeg er på utkikk etter!! :) Prøver en link her, men søkte den på bilder med google, så vet ikke om den er på linken..

Princess har de ikke lenger, er derfor jeg spør om noen har en slik som jeg kan kjøpe:)

http://www.google.no/imgres?q=fabian+klut&um=1&hl=no&safe=off&sa=N&biw=823&bih=327&tbm=isch&tbnid=1x6XTQDQFTBUsM:&imgrefurl=http://www.princessbutikken.no/velg-rom/til-barnerommet/fabian-rangle/prod8070360101.html&docid=ju9G8WBG6qFD-M&w=160&h=153&ei=3-pwTpbIGYyE-wa-p-G9CQ&zoom=1&iact=hc&vpx=270&vpy=86&dur=705&hovh=93&hovw=97&tx=91&ty=131&page=1&tbnh=93&tbnw=97&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:1,s:0

Det var en lang link.. jaja..

Vi prøver!

Skrevet

Vi har også en sånn en.. si fra hvis du ikke får kjøpe av hun over her, så kan du få vår.. den blir ikke brukt lengre!

Skrevet

Kjøper gjerne den også! Kjekt å ha flere når noen må til vask:) Men aner ikke hvordan postkassa eller hva det heter fungerer her.. sånn privat mld..

Noen som kan forklare? :)

Skrevet

Tror jeg fant det ut:) Har du fått mld i kassa Lillenurk??

Skrevet

jeg så faktisk nå at det sto fabian på den! så da er det riktig.. så den er ikke brukt her i hus.. så trengende kan gjerne få den! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...