Gå til innhold

Nav sender mine brev t x'en, og ba meg endre adressen min via min-id. Men hvor??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er registrert med riktig adresse i folkeregisteret, og pleier vanligvis å få mine brev fra Nav hjem til meg. Men denne gang var viktige brev sendt feil, til en adresse jeg ikke har hatt på 1,5 år, og der ble de liggende, for han er aldri hjemme.

 

Ringte nav i dag, og de ba meg gå inn på min-id, og endre adressen der. Men jeg klarer ikke finne noe sted å endre adresse på nav.no!

 

Noen som har gjort det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke altinn skattemyndighetene da? Jeg har jo riktig adresse i folkeregisteret, endret den med en gang jeg flyttet ut. Og det er bare brev fra hoverdkontoret til Nav (altså ikke mitt lokale nav-kontor) som blir sendt feil, for jeg stod oppført med en ekstraadresse som ble "overstyrt av folkeregisteret" <---Nav-dama

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du logger inn på "dine utbetalinger" så ser du i venstre felt. Der er det noe som heter "din pensjon". Klikk på den og scroll ned til "din profil". Der mener jeg at du skal kunne legge inn ny adresse (både bosted og epost)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...