Gå til innhold

Har du hatt bivirkninger av Ppiller? isåfall, hvilke merke bruker du og hvilke plager?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker loette 28. Og mener jeg har bivirkninger som depresjon. Sluttet med ppillene, og 2 uker etterpå er humøret 100 ganger bedre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk veldige humørsvingninger av Trionetta(men den fins gjerne ikke lenger). Ble helt stabil i humøret med det samme jeg sluttet, og har vært det siden. Skjønner ikke helt det at legene mener at depresjon/humørsvingninger ikke er en kjent bivirkning.

 

Nå er jeg nettopp begynt på Cerazette etter flere år uten p-piller og lurer litt på om jeg begynner å få humørsvingninger igjen. Men er altså ikke sikker på om det skyldes pillene eller at jeg bare er trøtt og sliten for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på Yasmin i 8 år uten en eneste bivirkning, men har sluttet nå siden det har vært så mye negativ omtale om de. Ble litt skremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått depresjon av alle p- piller jeg har prøvd, og det er mange. Tåler ikke små mengder hormoner engang.

Så her går det i dong om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at dere jenter våger å gå på p-piller!!!

Katter og hunder får kreft av p-pillebruk, det er viden kjent. Men at mennesker også får kreft av dette, holdes godt skjult av legemiddelindustrien. Svigerinna mi fikk kreft av p-piller da dattera var 5 mnd gammel og døde 2 år senere:(

 

Jeg tar ikke den sjansen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...