Gå til innhold

Jeg har blitt en skikkelig sippe-kjerring;)

Anbefalte innlegg

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Skjønner ikke hva som foregår for tiden!

Jeg blir til vanlig rørt av endel ting, men ikke så ekstremt som nå. I forrige svangerskap var jeg helt motsatt, mens alle andre gråt av f.eks taler i bryllup satt jeg bare der uten noen som helst følelser. Men i dette svangerskapet... herregud!!!

Jeg gråter av alt for tiden, uansett om jeg ser på Ekstrem oppussing eller datteren min som holder hardt rundt meg og sier "glad mamma".

Skjønner ikke hvordan det kan varierer så mye fra svangerskap til svangerskap. Hvordan er sippe-nivået deres for tiden?

Fortsetter under...

Jeg har merket det selv.

Jeg merker at jeg trenger og gråte, klarer ikke stoppe. bare jeg tenker på hvor mye jeg elsker mannen min og hvor mye han betyr for meg gråter jeg. hehe han lurer på hva som skjer. men ser det er mange som blir irriterte på mennene sine så han er vel heldig.

Han hadde vasket huset og kjøpt roser til meg og da begynnte jeg og gråte hehe.

Hvis det er noe på tv også så kommer tårene.

;)

Bedre og være sippe kjerringer enn sure kjerringer

Vel vi e flere som sipper. Jeg så en film i går det ble temmelig tårevått. Kunne ikke slutte før filmen var over, det er veldig uvanlig for meg. Men det er jo ,itt godt å gråte litt av og til.....hehe lykke til med Sippingen jenter, håper hoemonene roer seg og tårene tørker. Fint å då litt trøst av mannen da :)

hehe sånn er jeg også... til vanelig blir jeg fort rørt..om man ser fødsel eller bryllup på tv.. men denne gang er jeg ekstrem.. hehe jeg så også på noe sånn opppussings greier... og merket at jeg satt å gråt litt.... gubben blir bare oppgitt og lurer på om jeg sipper... jeg syntes det var litt komisk og rørende at han på tv hadde sprengt budskjettet og ikke hadde råd til møbler.... men så kommer det store hjerte i te lys.. og han frir.... selvfølgelig gråter jeg en skvett da :o)

kjenner meg veeeldig igjen! I første svangerskap var jeg ikke hormonell i det hele tatt. Men nå i andre svangerskap...tårene renner veldig lett ja. Bruker å tulle med at det sikkert blir jente denne gang siden jeg er så sippete og full av følelser hehe. Første gangen ble det jo gutt.

Men kan jo bare ha endret meg følelsesmessig på mange plan etter at jeg fikk barn første gang, at hormonene slår inn annerledes nå. Kjenner jo at det forandret meg å bli mor. Eller, forandret er ikke riktig ord, men noe skjedde :)

Er uansett fascinerende hvordan det kan variere ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...