Gå til innhold

Jeg er 27 år og har kun hatt 1 sexpartener (har han enda)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også som deg Hi. 31 år hatt en og samme mann i 15 år :)

Opp og nedturer på lik linje som mine venninner har med sine samboere som de har hatt i 2-5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei så lenge du ikke føler at du har gått glipp av noe, og ikke er redd for at gresset er grønnere på den andre siden, så gjør da ikke det noe ;)

 

Selv fant jeg ikke drømmemannen før jeg var 26 og han 31, og vi er begge glade for tidligere erfaringer med både flørter og kjærester, og for at vi endte opp med hverandre til slutt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange frosker der ute, og det er virkelig ikke nødvendig å kysse dem alle sammen for å vite at man har funnet noe bra.

 

Selv har jeg hatt min andel frosker, men er helt monogam med min mann gjennom 20 år. Og glad for det.

 

Jeg angrer ikke på noe av det jeg gjorde i ungdommen, men jeg kan skrive under på at det er langt mellom menn som er bra i sengen. Hold fast på den du har, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er strrrraks 29 og har også kun hatt 1 sexpartner.

Er hverken stolt eller lei meg for det. Har ikke antall sexpartnere eller forhold som noen prestasjon.

Jeg fant bare mannen i mitt liv først og har holdt på ham siden gjennom motgang og medgang. Etter over 12 år sammen så har vi prøvd oss på det meste men vi har fremdeles flørten i forholdet.

 

Men ja, det er kanskje noe å være stolt over, at man har et forhold som har vart så lenge og at en har det bra. Og at en dermed ikke ønsker eller drømmer om å prøve noen andre er jo en konsekvens av at en har det bra i livet! En må jobbe for å holde et forhold godt så det er kanskje helt på sin plass å være stolt!

 

Sex er viktig, både for selvfølelse og forhold og sikkert mye mer som jeg ikke klarer å tenke ut akkurat nå. Men sex er ikke så viktig at man må ha prøvd flere personer bare av prinsipp! Har man en enkelt flott person som man har samlivet med så er ikke det dårlig altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at man har det bra med valgene sine. Jeg er like gammel som deg og har hatt ca. 15 sexpartnere (tror jeg! Er ikke sikker, og viktig er det heller ikke - har vært forsiktig og fikk aldri noen sykdommer). Noen av dem har vært unødvendige one night stands, ikke flotte sexminner akkurat, men noen gode historier på jentevors har det i alle fall blitt... :) Jeg angrer ikke på sexen jeg har hatt, og det har utvidet horisontene mine nok til at jeg føler at jeg og samboeren min kan nyte godt av det nå.

 

Flott at du slapp unna froskene, HI :) Den misunner jeg deg, for jeg har mange skrammer etter mennene jeg har møtt - men det er på grunn av følelsene som har vært involvert, og ikke sexen i seg selv. :) Du kan være stolt av at du hadde mot til å satse alt på mannen din - og så kan du puste lettet ut, for litt flaks har du nok også hatt :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å lese alle svarene deres. Både fra dere som har hatt flere enn 1 og dere som kun har hatt 1. Morsomt å lese hva slags erfaringer dere har gjort dere.. :)

Jeg har sluppet froskene, men froskene har jo også gitt dere erfaringer i form av hva andre kan gjøre for at du skal ha det bedre og hva du kan gjøre bedre med neste mann dere har sex med? :) Jeg har jo ingen å sammenligne med, og vet ikke om en annen mann kunne gjort noe bedre for meg under sex. Mannen min virker som han trives med det jeg gjør, hehe. Så jeg er ikke bekymret for han, dessuten har han 1 å sammenligne med :P

 

Ja ja, jeg har satset og satser videre på dette forholdet. Takk igjen for at dere svarer så åpent (til tross for anonymknappen :P)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...