Gå til innhold

Jeg føler meg som en taper, for jeg fikk ikke stemt i går:( Og det glapp ut av meg på jobb i dag...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom meg ikke til valglokalene i går, og det glapp ut av meg i dag. Og da var det nesten som om folk stoppet opp å tygge maten sin i lunsjen, og så litt rart på meg... Og de såg alle så skuffet ut..

 

Huff, føler meg som en idiot fordi jeg ikke prøvde hardere å komme meg til valglokalet. Det føles ut som om jeg har sviktet hele landet, og at jeg er en dum overfladisk person som ikke bryr seg om borgerplikten sin.. snufs:( Føler meg som en taper... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit happens!

 

Selfølgelig bør man stemme, men det er ikke noe du får gjort med det nå! Du vinner ingenting på å sitte å knuge på negative tanker.

 

Ved neste valg så stemmer du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke stemmer får heller ikke klage på noe politisk.

 

forstår kollegaene dine godt, du virker jo ikke som om du bryr deg ved å ikke gjøre noe så enkel som å brette en lapp og putte i en boks...

 

kunne gjort det på forhånd eller søndag og i går.. Så ikke si du ikke rakk iaf, si heller du gir f* Det er ingen som tror deg når du ikke rakk nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var ganske urimelig, 20:18...

 

Selv rakk ikke jeg heller valglokalene. Hadde bra planer om å rekke det, men plutselig var det andre ting som kom i veien som faktisk måtte prioriteres. Det er sånt som skjer nemlig, avbrekk i planene.. Jeg dro ikke for å forhåndsstemme heller fordi jeg var sikker på at jeg skulle rette det, men så gikk det desverre ikke den veien! Og ikke kom her å si at vi ikke bryr oss, jeg skulle mer enn gjerne stemt nemlig, skulle også stemt for/mot ett agder, så dette valget betydde faktisk litt for meg, og jeg bryr meg om hva som skjer i landet! Vil tro HI også bryr seg.

 

HI, det er sånt som skjer... Vi får ta det igjen neste valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gang ikke fått stemt fordi det skjedde ting jeg på ingen måte kunne forutsett. Kjedelig, ettersom jeg mener at alle bør bruke stemmeretten sin, men jeg kunne på ingen måte gjettet at det som skjedde skulle skje og der og da var det umulig å gjøre noe på en annen måte. Jeg lærte og i ettertid har jeg stort sett forhåndsstemt for å være sikker på at jeg skal rekke det, så om to år får du gjøre det samme HI, så får du hvertfall stemt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullt mulig å forhåndsstemme i dette landet. Jeg syns man skal stemme om man har satt seg inn i politikk.

Når jeg ser enkelte spørsmål her, er det faktisk bedre om folk ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo 4 av 10 som ikke stemte,,, så du er ikke alene

 

Jeg var sikker på at det var oppe til ni, så jeg var der fem over åtte i går... Er en av de 4 jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt da, så alle perfekte bim damer stemmer og. Rull inn å lat som dere er så voldsomt perfekte

 

Ikke bry deg om kollegene dine, det har de ikke noe med. Jeg har heller ikke stemt, og er absolutt ikke den eneste på jobb som ikke har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ikke jeg heller. Har flytta og måtte stemme for min gamle kommune og det så jeg ikke vitsen i. Så får folk si hva de vil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...