Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Då ska vi på UL för att kontrollera att det är nog fostervatten. Min förra födsel så blev jag igångsatt pga att det inte var något alls nästan. Den födsel var extremt jobbig... Så jag hoppas såååå att det ÄR nog fostervatten imorgon så att jag kan få ett par dagar till att starta av sig själv... Kryssa fingrarna för mig!! Ps min jordmor är bara världens sötaste, ringde mig idag halv sex på kvällen för att höra hur formen var efter strippingen igår... hon tyckte så synd om mig att det inte startat.. Det finns så goa människor! <3
miepia30 Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Super jordmor du har lykke til på ultralyd da hvis du rekker. Kanskje du føder i natt uansett greit å ha noe å glede seg til da i morgen
♥tosmåtroll♥ Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 har vært så rolig fra deg i dga...trodde du lå å fødte jeg ;-) Masse lykke til i morgen! Heldigen deg med en så fantastisk jordmor! Da føler man seg tatt vare på...ikke bare en i køen liksom!! Lucky you!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Ja det är sant - har tänkt tanken...vad fan ska jag finna på tills på måndag efter kontroll imorgon? DET kommer bli långa dagar det.. Läste precis om igång sättelse i svangerskapsboken. Det görs tydligtvis på 2 olika sätt beroende på om man har öppning eller inte. Förra gången hade jag inte öppning så då blev det gele.. Denna gången har jag i alla fall 2,5 (om inga under har skett sen igår..) så fick lite mer possitivt syn på igångsettelse - om jag skulle behöva igenom det igen. För då bruker de drypp.. vart fall inte den jävla gelen som sist... 12 timmar med rier och bomstilla på 1,5 cm öppning! ;D Och ja går till privat jm för jag orkar inte henne jag hade sist (koko i huvudet) och det är såååå värt pengarna! Lycka till med nattens bravader du med! ;D
Lillegull2011 Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Masse lykke til Lycklig! =D Håper du snart får født! Jeg blir mest sannsynlig igangsatt i morgen! Gru/gleder meg!
miepia30 Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Stemmer det, du er ikke kandidat for hverken ballong eller cytotec dersom du har såpass åpning som du. Kan godt hende de kan gå rett på å ta vannet. Og får du ikke rier av det blir det drypp i tillegg. Sånn ble det for meg sist, og blir sånn denne gangen også hvis det trengs igansetting.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2011 Oj så spännande!! Vad är årsaken? Du hade väl termin i söndags?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2011 Och vilket sjukhus ska du på?
Lillegull2011 Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 Hvor lang tid tar d om man hopper direkte på å ta vannet og/eller gi drypp i tillegg ca?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2011 Om det är något vatten ;0) vi får se! Jag tror allt är i sin skönaste orden och jag ligger här imorgon kväll oxå för att följa med spänt på era andras födslar!
Lillegull2011 Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Ja, hadde termin på søndag. Begynnende svangerskapsforgiftning
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2011 Det är väldigt induviduellt! Så din kropp har din rytm! Vi var uheldiga förra gången, blev igångsatt kl 17 lördag och hon var ute 12.28 söndag - men inte alla ligger så länge! Var nog min kropp som var fryktligt omogen Massa lycka till!!!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2011 Oh no! Sov till...10.30 idag :0) så har jag planta höstblommor och varit med prinsessan på dans så dagen har bara gått i ett! Ska lova jag är aktiv och frustrert här imorgon ;0) har inga planer:((((
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 13. september 2011 UFF stackars!!! Hoppas formen är bra! Ska du på riksen kanske vi stöter på varandra!
Lillegull2011 Skrevet 13. september 2011 #15 Skrevet 13. september 2011 Jeg hadde 3 cm idag når jeg ble strippet så håper at det går fort i morgen! Takker for det - og sender fødestøv!
miepia30 Skrevet 13. september 2011 #16 Skrevet 13. september 2011 Om vannet hadde gått av seg selv hadde man fått lov å gå i ett døgn for å vente på rier før man gjør noe mer. Men dersom vannet blir tatt som ledd i igangsetting bruker man ikke vente mange timene før det blir drypp. Men det er vanskelig si hvor lang tid det tar. Men generelt er man lettere å sette igang når man har svangerskapsforgiftning så det er jo bra for deg Jeg var i samme situasjon, tok vannet kl 17, de ville gi drypp etter en time men jeg krangla meg til å vente i 4. Kl 21 fikk jeg drypp og 3 timer senere var han ute
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 14. september 2011 Forfatter #19 Skrevet 14. september 2011 Tusen tack alla sötingar! Brå vakna kl 4 av att prinsessan på 3 stog vid sidan av sängen.. Sten sov tydligen för jag brukar alltid höra när hon tar första steget ut av sängen...! Men så började tankarna rulla efter jag varit på toaletten... tänk om detta är dagen, dagen då jag ska föda. Om jag inte ligger här med magen imorgon brevid prinsessan. Uff, hon är så mammig om dagen så jag gruar mig till att vara borta från henne.. Och om det skulle bli igångsettelse, idag eller någon annan dag - hur blir det då... Känner blodet pumpar lite extra - så det var bara stå upp - OCH ÄTA!! haha...har ju en sult som är helt omättligt om dagen. Hm...ja väldigt spänd på idag - är glad det är kl9 så man får det överstått tidigt. Så får jag heller bruka dagen på att sova om jag kommer hem senare. Promise att jag ska ge er uppdatering oavsett på vad som sker! Ha en fin dag allihopa!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 Ja lykke til i dag )
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 14. september 2011 Forfatter #21 Skrevet 14. september 2011 Uff riktigt nederlag....! Fick besked om att jag inte alls var så mogen, knappt 2 cm och omogent var inte vits till ny stripping. Och den stora bomben... Även denna gång lite fostervatten så jag blir satt igång. Ska upp och få ballong snart, så blir jag satt igång imorgon eller fredag. Känner jag gruar mig så jag är helt kvalm... Orkar inte en repris på förra födseln Men läkaren sa att ballongen kan göra det mer mogent + att jag har fött tidigare gör det enklare. Men vad f** är det med min kropp?! Tom gått på bricanyl sen v 32 pga extrema kynnere... Vi troddefödseln var igång natt till måndag men ännu är jag inte mogen!! Blir så skuffa!!
miepia30 Skrevet 14. september 2011 #22 Skrevet 14. september 2011 Huff, leit at du ikke fikk de nyheter du håpte på. Men! Det er positivt at du var på sjekk og at det ble oppdaget! viktig at baby blir godt passet på. Og, du er så nær så nær å få lilleprinsen ut! Det er ingen grunn til at fødselen skal bli lik den forrige, de er jo oftest ikke det! Prøv å hente frem litt energi og positivitet, vi vet du har mye av det! Dette blir bra!
Mamma i lykkerus Skrevet 14. september 2011 #23 Skrevet 14. september 2011 Sender deg masse positive tanker, Lycklig!!!! La oss krysse fingrene for at du slipper å gjenoppleve forrige fødsel på nytt. Tenk at nå har du snart barnet ditt i armene! <3
81-Mamma<3<3 Skrevet 14. september 2011 #24 Skrevet 14. september 2011 huff.. så kjedelig.. Men nå blir det iallefall baby snart! Prøv å hvile deg mest mulig før du settes i gang. Så du ikke er sliten når det begynner! Lykke til
Madam-mim Skrevet 14. september 2011 #25 Skrevet 14. september 2011 Ønsker deg lykke til med igangsetting, nå skjer det hvertfall no for deg:) håper opplevelsen blir bedre denne gangen da. Ligger selv innlagt på sykehuset med tegn på svangerskapsforgiftning. Blir kanskje satt i gang i kveld eller i natt, er vist fult hus på føden, så de må vente til de har kapasitet. Kanskje vi føder samme dag:) vet ikke hvordan de vil sette i gang her, har fortsatt 3 cm åpning og 1 cm livmorhals. Lykke til hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå