Gå til innhold

Hva tenker dere om dette? invitert i 30-årslag, reise bort en helg.

Anbefalte innlegg

Dette er da til en kompis av mannen. Er vel 10-15 stk som er invitert, familie og venner. Vi snakket om turen istad, og mannen spør meg om jeg virkelig vil være med? Sa at jeg hadde jo lyst til det. Da sier mannen at han ikke bryr seg om om jeg er med eller ikke. han drar kun for å være sammen med gutta.

Ble faktisk litt lei meg av den kommentaren jeg, har gleda meg til å dra på tur, og ikke minst til å finne på noe med mannen annet enn å sitte hjemme..

samtidig skal jeg på en jentetur om ikke så mange uker, og må innrømme at jeg ikke akkurat hadde hatt så lyst til å dra med meg han på slep :P

Hva hadde dere tenkt om å dra på den turen? frister faktisk litt og være hjemme også når jeg tenker meg om, har barnevakt den helga, så jeg ville faktisk vært alene hjemme før første gang på seks år.

Fortsetter under...

Hvis alle andre har med seg kone/samboer/kjæreste, så tror jeg mannen din faktisk kommer til å føle at det er noe han savner.

På den andre siden ville jeg gjort ganske mye for en hel helg alene hjemme uten mann og barn;)

Vet du, da hadde jeg faktisk blitt hjemme :-) Alene hjemme en hel helg......det høres helt fantastisk ut! SKjønner at du ble lei deg over kommentaren, den var nok litt krass, men du som du sier selv - du hadde ikke villet ha ham påp venninneturen :-) Nei, la han kose seg sammen med gutta, så koser du deg hjemme! (Jeg er misunnelig!)

Jeg ville først og fremst forhørt meg om de andre skal ha med sine partnere.

Og hvis ingen andre skal, hadde jeg kost meg hjemme :)

Men dersom de andre skal ha med sine partnere, ville nok jeg også vært med. Noe annet ville vært rart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...