Prinsen og mamma`n :) Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Hei, håper noen kan svare meg på dette.. Det er i dag 13 dager siden min sønn kom til verden. Fødselen endte tilslutt med hastekeisersnitt, da bekkenet mitt visste seg å være for trangt.. I etterkant har jeg ikke blødd så veldig mye, men i dag oppdaget jeg noe rart.. Jeg har en "boble" av noe slag i skjede åpningen, som ser ut som er av blod.. Beklager detaljer.. Er dette normalt, eller burde jeg bli enda mer bekymret enn jeg er?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 hei:) nå er jeg laangt fra ekspert men fødte for 10 mnd siden og husker jeg fikk beskjed om å knipe og ha en god holdning i over kroppen for å ungå livmorfremfall...altså at den siger ned i skjeden på en måte.... kan det være det? ikke vet jeg..ville ihvertfall ringt å sagt det du har skrevet her;) det går nok bra men alltid greit med proffe råd vettu;) gratulerer med gutten forresten;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 ble ikke akkurat kniping de første ukene da *kremt* men du hadde jo ks...så vet ikke om det kan skje jeg da(?) forvirret deg bare enda mer jeg:P uff.....
Mother Hen Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Kan være noen rester av morkaken (hender der er litt igjen, men stort sett får de alt med) eller blod koagler som kommer ut. Er det blod i trusen? Ikke verre enn å få sjekket det hos legen eller høre med en jordmor
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Takk for svar hadde ks, men jeg prøvde å føde på vanlig vis først.. så ikke vet jeg.. jeg får ta en telefon til min fastlege i morgen, å håpe at det ikke er noe..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 lykke til!! det går nok bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå