Gå til innhold

Hjeeelp, er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen kan svare meg på dette.. Det er i dag 13 dager siden min sønn kom til verden. Fødselen endte tilslutt med hastekeisersnitt, da bekkenet mitt visste seg å være for trangt..

I etterkant har jeg ikke blødd så veldig mye, men i dag oppdaget jeg noe rart.. Jeg har en "boble" av noe slag i skjede åpningen, som ser ut som er av blod.. Beklager detaljer.. Er dette normalt, eller burde jeg bli enda mer bekymret enn jeg er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) nå er jeg laangt fra ekspert men fødte for 10 mnd siden og husker jeg fikk beskjed om å knipe og ha en god holdning i over kroppen for å ungå livmorfremfall...altså at den siger ned i skjeden på en måte....

kan det være det? ikke vet jeg..ville ihvertfall ringt å sagt det du har skrevet her;) det går nok bra men alltid greit med proffe råd vettu;)

gratulerer med gutten forresten;)

Skrevet

ble ikke akkurat kniping de første ukene da *kremt*

men du hadde jo ks...så vet ikke om det kan skje jeg da(?) forvirret deg bare enda mer jeg:P uff.....

Skrevet

Kan være noen rester av morkaken (hender der er litt igjen, men stort sett får de alt med) eller blod koagler som kommer ut. Er det blod i trusen? Ikke verre enn å få sjekket det hos legen eller høre med en jordmor ;)

Skrevet

Takk for svar :) hadde ks, men jeg prøvde å føde på vanlig vis først.. så ikke vet jeg.. jeg får ta en telefon til min fastlege i morgen, å håpe at det ikke er noe..

Skrevet

lykke til!!:)

det går nok bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...