Gå til innhold

MASSE kynnere..

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste 2 døgnene har kynnerne tatt helt av her, hele natta og hele dagen!

De fleste er bare ubehagelige, men noen er litt vonde, sånn at jeg blir litt kvalm liksom.

Syntes bare det var så plutselig veldig masse.. har egentlig ikke hatt så mye kynnere, bare sånn ca et par om dagen.. nå er det jo 2 i kvarteret her :P

Noen som vet hva det kan være? Er det modning eller bare livmora som øver? Er i uke 36 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si jeg kjenner meg igjen....har hatt masse kynnere, også regelmessige som dabber av nå i to-tre uker, er i uke 38 nå. Regner med det er livmora som ver seg, men jeg er andregangs fødene og vet det er mer normalt med masse kynnere da.

Skrevet

Er andregangs jeg også, og var forberedt på mer enn forrige gang, men det kom bare så plutselig på her :) Men godt å vite at flere har møtt på det, da er det normalt hvertfall :)

Skrevet

Hei jenter. Tror dette er helt vanlig. Jeg har hatt masse kynnere hele svangerskapet. Er tredje gangs og hadde det slik med de to første også. Har de siste 3-4 ukene hatt mye kraftigere kynnere, nesten sånn at jeg har lurt på om det er masrier som har startet. Men de roer seg etterhvert. Jordmor fortalte meg på forrige kontroll at en kynner kunne vare opp til 2 timer!! når jeg går på tur f.eks er magen helt hard hele tiden når jeg går. Innimellom har jeg kynnere, men når jeg føler at kynneren er over er magen fortsatt hard. Dette bekymret meg litt og derfor spurte jeg jordmor. Hun sa det var helt normalt, og at magen kunne være hard i opp til 2 timer. ellers kan jeg nevne at fostervannet har gått med begge mine to første, 2 og 3 uker før termin. Harde kynnere mot slutten av svangerskapet kunne forårsake dette, i følge jordmor. I dag er jeg 36+3, så det nærmer seg. Kun 3 arbeidsdager igjen til permisjon. jippi. Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...