Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har fått beskjed om å slappe mest mulig av når jeg snart skal ut i mammaperm. Siden jeg ser for meg at det blir mye sofasliting, så skulle jeg gjerne hatt tips om gode TV serier jeg kan se
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Jeg liker godt Dexter,True Blood og Six Feet Under.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Fått dilla på Grey's anatomi som går hver tirsdager. Ellers så går ikke de beste tv seriene lenger
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 dexter judging amy seinfeld kongen av queens friends og den britiske serien som jeg tror het "kalde føtter"
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Liker du litt kvalitetsserier er Sopranos, Six feet under, The wire og MadMen å anbefale. Vanedannende!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Enig med hun over, Mad men, Entourage, Sopranos, The wire, Sons of Anarchy, The Tudors.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 Anbefaler Bliss hvor det går både greys anatomy, privat praksis og frutstrerte fruer:) Anbefaler i tillegg sex og singelliv ( som DVD da siden den ikke går på TV lengre så vidt jeg vet). Kongen av queens går også an ja.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 True blood, Dexter og Breaking bad er artige og "lettsette" serier. Dead man walking er å anbefale dersom du liker rå spenning! og Brothers&Sisters er å anbefale dersom du liker drama med masse familiehygge. (ano 19.07)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Kommer liiiitt an på alder også vil jeg tro, jeg er ganske ung (starten av 20årene) så jeg liker fortsatt tenåringsserier! Men jeg skriver opp de jeg liker best, i en cirka rekkefølge! Desperate Housewives Private Practice Grey's Anatomi One Tree Hill Gossip Girl Friends Life Unexpected The Secret Life of the American Teenager (hehe) Jerseylicious The Big Bang Theory the King of Queens ........... også ser jeg ekstremt mye på Disneyfilmer! Håper du fikk litt hjelp, hehe... Kunne sikkert funnet fler, men det er disse det går i for tiden Hilsen en erfaren sofasliter!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Sons of Anarchy True Blood Entourage Breaking Bad Curb your enthusiasm Six feet under Shameless (US version) ...det er de jeg kommer på i farta
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 Mange gode tips her. Takker Har alltid hatt lyst til å se Sopranos, så kan hende jeg starter der. Ellers er jeg tilhenger av enkle lettsette serier, ala Friends, Kongen av Queens osv. Men må vel snart se en serie som har litt mening HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå