Zara84 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 5 dager over termin og har fått overtidskontroll på sykehuset på torsdag. Legen sjekket åpning og sa at livmorhalsen var 1 cm og åpningen var også ca. 1 cm. Han fikk inn en finger og sanden var tøyelig og veldig myk. Han mente altså at det var modent. Har de siste ukene sagt at hodet var festet siden det kjennes slik ut utenpå magen, men under GU sa han at han kunne dytte hodet litt opp. Er det da slik at jeg må legge meg ned om vannet går siden hodet ikke er helt festet? Jeg fikk ikke et entydig svar på dette dessverre. Han sa bare at jeg vil tro det går fint med vannavgang, men klarer altså å dytte hodet litt opp...
Zara84 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2011 Oj, skulle stå han sa den var tøyelig og myk (altså mormunnen og ikke sanden.)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 MIn jordmor sa til meg at så lenge hodet er godt nedi bekkenet så er det ingen fare ved vannavgang. Da trenger man ikke legge seg ned. Det gjelder kun om hodet ikke ligger nedi bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå