kei80 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har mens bare hver 4-6 mnd.. Så hadde mens 25 aug og har sex jevnt fra dag 10-18 i syklusen i håp om klaff.Gleder med til å teste rundt 26-30! Håper virkelig spiren sitter denne gangen! Og jeg havner i juni terminklubben
Nurket11 Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Vi andre m el nå er på tråd "ikm uke 39"
Mamma2søtesmå* Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Jeg testet sterkt positivt på el fra fredags morgenen til lørdags kvelden, på mandag helt negativ. Så jeg har nok hatt el i helga eller noe sånt da:-) hoppa i høyet på torsdagen og søndagen! Så håper jeg også kommer med i juni:) men men bare å vente nå sukk, skal også teste meg om ca 14 dager! Lykke til håper det ble jackpot for deg*
kei80 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 så spenndene Mamma2søtesmå* krysser for deg,hold meg oppdatert
kei80 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2011 Blir jo smågal av å gå å vente hehe.. Håper alt er vel med dere andre! Dere som har vært gravide før føler dere at det klaffet? Alt for tidlig å si for de fleste men noen kjenner jo faktisk igjen fra forriegang de ble befruktet. Jeg har alltid store menssmerter fra dpo 2-5.. Men kjenner det ikke nå så sterkt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå