septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jm som jeg går til gjør ikke dette så da lurte jeg på om noen av dere vet om man kan ringe føden å be om å bli strippet eller få skjekket modenheten??
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 13. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2011 ups ble lit mange d`er på føden.. hehe
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Skade ikke å spørre )
lillemor :o) Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Ellers kan du sIkkert høre med fastlege eller gyn på fødested.. Skader uansett ikke å prøve seg:)
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Takk for svar.. er jo temmelig nyskjerrig her jeg går med 11 dager igjen til termin.. åsså er jeg temmelig lei og fødeklar.. kansje ringe gyn i morgen å høre der først
miepia30 Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Tror desverre ikke du vil få komme på føden for sjekk eller stripping med mindre du har rier eller er på overtid.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Jeg ble strippa på føden, men det var på overtidskontroll da, så med mindre du er på overtid tror jeg ikke du får gjort det, men skader jo ikke å spørre! Hvis dem alikevel skal sjekke deg gyn mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå