Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #1 Del Skrevet 13. september 2011 Er så utrolig lei denne hudsykdommen, det føles så urettferdig at jeg bare ligger å griner. Joda jeg var plaget før også, men da holdt jeg meg singel så da spilte det ikke så stor rolle. På den tiden viste jeg ikke hva det var, men kom så til en hudlege som fastslo det med det samme. Frem til da hadde jeg brukt mange tusen kroner på kremer som ikke hjalp. Så fikk jeg resept på medisin og etter 14 dager så var huden min helt normal igjen. Har gått på kurer med jevne mellomrom men etter at jeg ble gravid i sommer så kunne jeg ikke forsette med det. Så nå etter 3 mnd ser jeg ikke ut igjen. Kjenner selvtilliten daler og orker ikke en gang å ha kontakt med typen lenger, merker jeg stenger alle rundt meg ute orker ikke at de skal se meg slik. Nå bor typen langt unna så han kan ikke bare stikke innom, men før har vi pleid å chatte via webcam men det orker jeg bare ikke lenger så da kutter jeg heller ut. Han har jo spurt hva det i ansiktet er og jeg har forklart han det, men tror ikke det er så lett for andre å forstå. Er det flere som har fått denne diagnosen og ikke kan ta medisin? Joda det står en del tips på nettet: ungå sol, vind, kulde, alkohol(ingen problem), sterk mat(hvor sterk er sterk mat), kremer og sminke med parfyme osv. Så står det også at for noen kan sol hjelpe og de kan få lysbehandling???? Så i bunn og grunn bør man holde seg inne og kun drikke vann. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143573504-er-s%C3%A5-lei-av-rosaceafinnes-det-flere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #2 Del Skrevet 13. september 2011 Hei Har du prøvd laserbehandling ? Det funker utrolig bra for meg. Må ta en behandling en gang per år eller 2 år. Selv om det sikkert ikke er aktuelt når du er gravid da. Men hva med Antiredness produkter fra apoteket. Sånne med grønnfarge ? Kan du bruke det ? Eucerin sin er veldig grønn feks. Har hørt noe om en magnetplate som skal komme på markedet, men aner ikke noe om den. Hvis du går til hudlegen igjen kan du jo spørre om han vet noe om det. Det er altså en plate som man skal sitte forran en halvtime hver dag. Så det på et gomorgen show for en stund siden, men dumme meg skrev det ikke opp hva det het, og nå har jeg glemt det. Ellers er det vel det vanlige... 50 lag med sminke. Mineralsminken er god syntes jeg da og skjuler godt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143573504-er-s%C3%A5-lei-av-rosaceafinnes-det-flere/#findComment-143573759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #3 Del Skrevet 13. september 2011 Tusen takk for tips, skal sjekke opp det der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143573504-er-s%C3%A5-lei-av-rosaceafinnes-det-flere/#findComment-143574050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå