helene0: jan09+jun11 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg lurer på om jeg skal brodere en julekalender eller på annet vis lage en fin en. Det skal selvfølgelig være til barn, så kan godt være litt barnslig, med gammeldagse disneymotiv eller liknende. Vil ikke ha noen med store julenisser og glorete greier. Noen som har forslag til mønster, insirasjonssider el.l Må nok begynne snart im at jeg ikke har brodert så mye tidligere. Og dere med flere unger: jeg har en som blir 3 rett over jul og en som er ca 6 mnd da. Er det lurt å lage kalenderen til begge så 3 åringen lærer at julekalender er noe som deles, kanskje??
Lemonia Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Jeg har brodert julekalender til mine. Mange fine på dittbroderi.no (veldig billig også, de trekker fra svensk moms fordi man egentlig skal betale norsk moms, men pakkene mine har aldri blitt stoppet i tollen så jeg har sluppet unna begge deler). Har du tenkt at de skal ha bare én julekalender på deling? Jeg tror ikke det er så viktig å lage den til begge ennå. Det holder nok å forklare treåringen at julekalenderen egentlig er til begge, men at den minste er så liten ennå at han/hun ikke skal ha i år, men at de neste år må dele på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå