Gå til innhold

oi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i dag tidig.... Syntes liksom det var noe der, men var ikke noe tydlig i det hele tatt! blunk så var streken borte.. la den på badet og en halvtime etterpå var det en veldig veldig svak strek, som man kun så i rett lys! har tatt mange mange tester nå i det siste (avhenging?=P) og de har alltid vært negative og holdt seg sånn. Fikk jo ett lite håp da. Måtte jo vise til samboeren også:) veit ikke helt hva jeg skal tro. Hadde en test til så måtte brenne av en for sikkerhetskyld. nå kom "streken" med en gang, men veldig veldig svak. Kan det være en liten spire?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det, men det kan også være en kjemisk. Jeg har hatt 3 kjemiske siden februar (svak pos. test en dag eller to, deretter blendahvit), men sist fredag hadde jeg også en sånn svak strek. Bittelitt sterkere i helga, og i går og i dag har den vært klar og tydelig :-)) Krysser fingrene for at den blir bare sterkere hos deg også, og at du kan juble ut at du er GRAVIIID!!! :-D

PS: Jeg er også testoman... :-b Hehe.

Skrevet

Krysser fingerne for at det er en ekte en:) i følge menskalenderen er ikke ikm før torsdag så kan jo stemme med at den er så svak:) skal brenne av en i morgen også:)

Høres jo kjempe positivt på dine vegne da=D masse gratulerer! din første?

Skrevet

så akkuratt nicket ditt:P så sannsynligvis din andre?=P

Skrevet

Hehe, stemmer. Anton blir 2 i november, så i mai blir forhåpentligvis familien komplett :-) Din første eller?

Skrevet

ja min første:) og min første test som er i nærheten av positiv!=D så litt håpefull!

Skrevet

Det var et slikt testsvar jeg også fikk på lørdag, dagen etter og dagene etter har den bare vært negativ. De fleste produsenter av tester sier at man ikke skal lese av resultatet etter at tiden er gått ut, fordi det kan gi feil resultat. Med tanke på det jeg opplevde nylig tror jeg ikke du skal juble for mye allerede og vil råde deg til å lese dette (punkt 7 skyggestrek og punkt 11):

http://pernille.info/faq_gravidtest.htm#7

Håper du tester helt klart positivt snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...