Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til butikker som selger mammaklær i osloområdet. Føler meg som en ku og trenger noe nytt:-) Har foreløpig bare funnet noe på H og M. Tar gjerne imot nettips og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på shopping i helgen og fant mye fint på Indiska (ikke mammaklær, men mye fint og stort! :) ) og på den kule mage på Glassmagasinet!

Skrevet

Hei!

Har selv kjøpt mammaklær på H&M og ellos. Er så få steder som selger mammaklær lenger dessverre. Før var det jo flere vanlige kleskjeder som hadde det. Fant også en utrolig flott topp på qxl som det er stor plass til magen i selvom det i utgangspunktet ikke er mammatopp.

Skrevet

Svangerskapet i Kirkeveien har en del fine klær, med bedre snitt enn mye av HM sine klær. Ligger et kvartal bortenfor Majorstukrysset.

Skrevet

only har fått inn tightsbukser med lommer, ser ut som bukser men skikkelig stretchy, og lett å få under magen foran. Er storfornøyd, har kjøpt i flere farger, 2 for 279kr. Også investert i flere rimelige, stretchy ullgensere på only og hm, så blir det ikke krise selv om jeg ikke får lukket jakken over magen i høst. Synes utvalget av mammaklær i Tr.heim er labert, og orker ikke å bruke store summer på klær som kun kan brukes en kort periode, men vil Jo føle meg fin også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...