Gå til innhold

Adventskalender! :) (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Jada, vet det er tidlig enda, men siden jeg er gravid, og "venter på" å bli like dårlig som sist, så vil jeg være ute i god tid denne gangen.

Så... har en sønn som er 2 år (+4mnd) i des. Vil lage en adv.kalender men står litt fast i hva jeg kan ha i den? I og med at jeg har så god tid, så er det mulig å bestille på nettet, om noen har gode tips.

Og så ville jeg være litt romantisk denne julen og lage en adv.kalender til min mann på 35 :-) Forslag til gaver i denne?

Setter pris på alle svar jeg får :)

Fortsetter under...

Jenta mi var 2 og 4 mnd i fjor. Hun fikk rosiner på lørdagene ;), strømpebukse, sokker og slike kjedelige ting, bøker, julekopp, noen juletrepynt-ting etc.... Hun var og er fremdeles ikke så kravstor.

Mannens kalender i år er jeg ferdig med. Lager duppedingskalender med ting fra eBay. Ting på batteri og tur-/fisketurting er det mye av.

Herremin, er det noe galt, da? Er jo ikke akkurat som vi spør hvor de har billigst ribbe eller om de har juletrelys på Europris.. Adventskalenderen er ikke mer julerelatert enn at den skal nytes i desember.

Jeg gjør de ferdig nå, fordi nå er jeg i permisjon og har mulighet (og synes det er koselig å holde på med). Begynner å jobbe igjen i november og da blir det fullt kjør fram til jul.

ikke hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...