Gå til innhold

I uke 23... Andre som har turbo-troll i magen??? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo kjent liv og tydelige spark i lang tid allerede, men den siste tiden har sparkene blitt mye kraftigere, faktisk småvonde når de treffer enkelte steder på magen, og det er også enormt med turning! Armer og bein går hit og dit stadig vekk, og jeg kjenner godt når hun tar helomvendinger inni der, -og det er ikke få ganger, hehe. Er jo veldig veldig koselig å kjenne dette, og som det sies, så er det jo ofte mer bevegelser når mor skal sove/slappe av. Og det er ikke tull!! Kjenner mye hele dagen egentlig, men om natten er det helt villt! Sliter med at jeg nesten ikke får sove om nettene nå i svangerskapet pga store smerter i bekkenet og ekstrem kvalme, og nå i flere netter har også trulta i magen sparket som et turbo-troll så og si HELE natta, så det er jo klin umulig å sove! Blir faktisk overrasket over at hun er våken såå lenge av gangen, trodde liksom de hadde litt sovepauser, men her går det i ett på nattestid... Hååååper ikke det er sånn det kommer til å fortsette, det kan bli rimelig slitsomt, og da er det jo også stor sjanse for at det blir sånn etter fødsel og...

Hehe...jeg er utrolig glad for at jeg kjenner liv og at alt er bra med lille trulta i magen altså, ikke misforstå! ...men det kan bli litt mye og, flere som har turbo-troll i magen?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann=) er 22+1 idag og lillepia mi er helt vill, hehe kan være rolig en time eller så å så setter det igang, som hun hopper og spretter, strekker og svinger i liane m navlestrengen.

og ja, spesielt når jeg er trøtt og sliten og ser fram til å sove, da er det extra heavy turn inni der, hehe prøver å snike meg til å sove litt når hun tar seg en liten time og slapper av hehe

godt å kjenne der er godt m liv =)

Skrevet

Jeg kan kjenne meg veldig godt igjen i det du beskrev. Har selv en gutt i magen og er i dag 24+4. Han er aktiv hele dagen, men litt unntak på ettermiddagen, men så fort jeg legger meg på kveldstid så har jeg et turbotroll. Han sparker og snurrer rundt inni der hele natta.

Det ene øyeblikket kjenner du at han er på høyre side av magen, og rett etterpå kjenner jeg spark på venstre side. Jeg får faktisk ikke sove om natta pga all aktiviteten, så her blir det noen timer på øyet i løpet av dagen når han først er rolig.

Skrevet

Akrobat som romsterer som han selv vil. Heøst når det sku vært allright med litt sovetid for nurket. Arty å kejnne liv, men blir litt vel mye til tider når det blir ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...