<3håp<3 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Da kom mensen 2 dager før test skulle vært tatt. Blir helt motløs - selv etter å ha lest d fantastiske solskinnshistoriene!! Tillykke md dere som har fått gleden av en spire! Har selv hatt 5 ivf forsøk og nå det siste var fryseforsøk - uten hell. Har fått 1 positiv test da - men det ble en SA i uke 8. Når er vanlig å gi opp?
shalin Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Uff så utrolig trist :-( Jeg fikk og mensen på lørdag,3 dager før test!! Dette var vårt 6 forsøk. Vi har 3 egg på frys,og etter det er det game over på det offentlige,men vi skal prøve en runde i danmark før vi gir oss. Har jo et håp om at jeg sitter med en liten baby en dag,selv om jeg må si jeg tviler også,etter 6 negative forsøk:-(
<3håp<3 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2011 Ja det er virkelig kjipt!! Men lite vi kan gjøre Vi får håpe at det lykkes for oss begge på forsøk nr 7. Vil liksom ikke gi opp håpet enda.... Hvor er dere nå? Vi har hatt 3 forsøk på riksen og har hatt de siste på Hausken. Veldig fornøyd med vestlendingane Lykke til - vi får ha troa litt til
shalin Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Vi hører til I Porsgrunn,skal ha siste forsøk der neste mnd(hvis eggene overlever opptiningen da,sist "døde" 5 egg,så jeg er veldig spent) Har hørt mye bra om Hausken,vi vurderte å prøve en Norsk klinikk,men fant ut vi prøver heller Danmark,har et par jeg kjenner som lyktes der borte,og de har litt andre metoder. Ja vi får prøve holde motet oppe litt til,så kanskje en dag.... :-) Masse lykke til til deg og. Har du avtalt tid for neste forsøk?
<3håp<3 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Spennende!! Vi satser på at dere får noen "friske-tinte-embroye" innsatt Ja, vi er godt fornøyd med Hausken!! Men Danmark er jo også litt fristende etterhvert - vi får se hvor lenge vi holder på med dette herne Jeg har ikke ringt Hausken enda .. Får vente til imorgen.. Mensen har ikke startet for "fullt" , så venter og klamrer meg til at det enda kan være ett ørlitehåp men tipper det blir oppstart med spray og alt ved neste blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå