Gå til innhold

Alenemødre ,Hvordan syns dere ettermiddagen, kvelden er alene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns kveldene er helt herlig:-)!! Da har jeg tid til å gjøre bare ting som JEG har lyst til å gjøre. Da kan jeg dusje lenge, lakke negler, lese en bok, se masse på tv, drikke te og sløve. Herlich!

Nå er jeg ikke alenemor, men min mann har vært borte hver kveld med 3 unntak siden april/mai. Og jeg kan bare si at det har vært så kjedlig, ensomt, tamt, forferdelig og grusomt!!! Jeg fant jaggu ut hvor lite gode venner jeg har da, for det var ikke mange som kom på besøk. Ikke gadd de spørre meg om å være med på noe heller, for de visste jo at jeg satt alene hjemme og måtte være der pga barna!

Jeg elsker den tiden av døgnet, spesielt på kvelden når sønnen min har lagt seg. Da strekker jeg meg ut på sofa, og ser en film eller en serie på tv. Lager meg en kopp te og tenner lys. Kjenner ikke at det er stusselig i det hele tatt, jeg gjør bare det beste ut av det.

Noen ganger rydder jeg og ordner her og der. Sysler med småting som jeg ikke har fått gjort.

Annonse

Jeg er alenemor, men har kjæreste. Han har barn selv, men det hender jo han kan komme på besøk en og annen kveld. I tillegg har jeg gode venner i naboene, så vi sitter ofte på terassen utenfor her på kveldene. Nå begynner det å bli kaldt, så da begrenser det seg jo litt, men da ser jeg på tv, gjør lekser eller surfer på nettet. Funker fint for meg=)

Ettermiddag; TRAVEL! Kom inn istad.. Løper etter en 2,5 åring, lager middag samtidig.

Kveld; Vesla er i seng mellom 19-19.30.. Da er det lekser, tv og surfing.. da er dagen over gitt..I helgen er det stussligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...