Gå til innhold

akkurat nå trenger jeg bare et kyss eller noe.. LANGT!

Anbefalte innlegg

Flyttet inn med min nye kjæreste i en annen kommune nå i august. Vi har bare vært sammen siden januar, men jobbgrunner gjorde at vi bare hoppet i det å bli samboere. Det som har skapt hjernebry er det at jeg har ei jente på 3, nesten 4 år som har hatt mamma for seg selv siden hun var baby :P hun er min lille skatt, helt perfekt, men trassig og til tider rasende som bare en 3 år gammel jente kan bli!

Samboeren min er 30, jeg er henholdsvis 24) og han har ikke hatt kjæreste før eller noe med barn å gjøre før. Han dro lenge på det før han i det hele tatt ville bli i et forhold, derfor tok jeg det som du sjokk at han var villig til å la meg og jenta mi flytte inn nærmest over natta. Han har brukt sommeren på å pusse opp for å legge til rette for oss. Han er en mann av få ord, men tok dette som et tegn på at dette var noe han virkelig ville :)

Datteren min og han har blitt gode venner, om han ikke tar initiativ så gjør iallefall hun det, og jeg nyter synet av at alt går så bra.

så kommer kvelden. da er det hyling, skriking og det ender ofte opp med at jeg sovner på gulvet på datteren min sitt rom av utmattelse. går legginga ok, kan man sverge på at det blir mer i løpet av natta og jeg kan telle antallet ganger jeg har våknet opp sammen med kjæresten min alene på rommet på en hånd.. den dårlige søvnen går veldig ut over humøret mitt og hans også, og jeg ser han knapt om dagene grunnet jobben og derfor er liksom kvelden den eneste sjansen jeg har til å være med han. i tillegg er vi på en ny plass og jeg kjenner ingen jeg kan tilbringe tid med for å holde humøret oppe og alt dette går selvfølgelig utover den nye jobben min også :S

jeg tar gjerne trassen og de takene alene, vant til det, men jeg skulle ønske han luftet tankene litt om hvordan han syns hele starten på vårt samliv har vært.. og jeg skulle ønske jeg i det minste kunne fått du kyss godnatt, ikke bare at han vender ryggen mot meg og sovner. i går orket jeg ikke ligge ved siden av han en gang, endte gråtkvalt opp på sofaen, der jeg vel og merke ble våknet av datteren min kl tre :S

jeg ønsker meg flere barn, men om vi holder ut dette sammen meg og han, så spørs det om han nå noen gang kommer til å ønske seg barn :(

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...