Oktoberbaby :-) Skrevet 13. september 2011 #1 Del Skrevet 13. september 2011 Vi har en liten gutt som ble 2 i sommer og vi har det veldig bra; stabilt forhold, mye familie/hjelp i nærheten, god økonomi, gode jobber, enebolig med flere soverom etc. Mannen min har sagt helt siden lillegutt var et par måneder gammel at han ikke ønsket flere barn. Dette pga hans egen oppvekst, som var preget av lite oppfølging av foreldre, mye stress/ mas/kjefting osv. I tillegg var vi lenge veldig slitne fordi lillegutt sov dårlig. Mannen min ønsker at sønnen vår skal ha det best mulig, med foreldre som har mye kapasitet til å følge opp. Jeg mener det samme, men også at det beste for sønnen vår er at han får et søsken. Jeg ønsker også sterkt et barn til fordi jeg er et veldig familiemenneske som ikke har fokus på karriere, reising osv., og fordi jeg syntes det er viktig å ha søsken som støttespillere resten av livet. Nå begynner jeg å få lyst på ett barn til, hvertfall begynne å prøve innen ett års tid. Hva tror dere oddsene er for at mannen min ombestemmer seg? Noen som har vært i liknende situasjon? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143573142-hva-tror-dere-oddsene-er-for-at-han-ombestemmer-seg-og-vil-ha-et-barn-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå