Gå til innhold

brun utflod???

Mamma-til-nr-4-i-april17

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å bli gravid, håper på IKM rundt den 21 sept. idag hadde kom det ut brunaktig utflod, kan det ha noen sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke kanskje være en liten festeblødning da? Vet st det kan være alt fra blod til rosa brun farget utflod! Egget bruker vel ca 5-6 dager fra det har blitt befruktet til det har kommet seg ned og inn dit det skal,det blir jo uke 3, da når egget graver seg inn i livmorveggen og fester seg kan det briste små blodkar som kan ende opp som blod flekker eller " rar " utflod i trusa! Hadde det med min første jaffal, fikk spotting eller hva det heter med sånn brunrosa slim en drøy uke før forventet mens! Med stikkinger og allverdens med på kjøpet:) blir jo spennende å se rundt 21 da, krysser fingrene for deg:)

Skrevet

hmmmm, jeg håper jo det kan være det :-) men når du fikk det, var det bare en gang da? for fikk det tidligere idag, og da var det bare en gang, og det var sånn brun-rosa aktig farge på det. håper virkelig det var en feste-blødning, har nesten lyst å teste imorgen, men er jo ikke noe vits, bedre å vente :-)

Skrevet

Jeg fikk bare noe brunrosa/utflod i trusa og slim. Kjente det stakk og rumla der nede og det føltes ut som det skulle renne ut noe hele tida men det gjorde ikke det da:) bare noe smågreier! Tror faktisk bare jeg hadde det den ene dagen hvis jeg tenker etter! Kom lissom bare noe ekle greier i trusa så vips kom det ikke mer! Så kom ikke mensen uka etterpå, fikk noen små brune flekker de to første dagene av " mensen" som jeg trodde det da var. Men så blei det en baby gitt! Testa meg uka etter min fake mensen for det var noe som ikke stemte, så joda:-) håper det er sånn for deg også da*

Skrevet

det er akkuratt sånn jeg har hatt det nå, rumler noe forferdelig i magen, og har kjentes ut som noe holder på å renne ut osv.. blir faktisk litt opptimistisk jeg nå, men vil ikke glede meg for mye. men krysser både fingrer og tær for at det skal være en liten spire inni der :-)

Skrevet

Det hørtes veldig likt ut ja:-) skal krysse fingrene for deg jeg også! Det er ennå to uker til jeg får vite hva som har skjedd inni der for å si det sånn:) men jeg hadde blitt glad om jeg også fikk noen flekker til neste uke! Lykke til og håper på det beste

Skrevet

takk, krysse fingrene for deg jeg også da ;-) masse lykke til videre :-)

Skrevet

når du hadde disse romlingene i magen, var det da sånne som du vanligvis får hvis man er sulten? for har hatt romlinger i magen i hele dag, uansett om jeg var mett eller ei, men disse her har vært litt ekstreme, utrolig flaut å sitte i foreldremøte i barnehagen idag, og det er helt stille, så brått setter magen min igang med en super romling :-P

Skrevet

Så sprøtt:-D det er sånn jeg har hatt det nå den uka nå etter el! Føler magen min er skrapa hele tida! Blir liksom ikke mett men samtidig har jeg ikke så lyst på mat litt sånn urk..! Blei drit kvalm da jeg kjørte til byen med moren min for den wonderbaumen ( parfyme til bil) bare lukta så kvalmende:-p vi måtte rett og slett stoppe det var hakket før jeg spøy!!! Da ble jeg litt sånn " hmmm? Det virker veldig kjent men så tenkte jeg herregud det skjer vel ikke så fort, har kanskje blitt gravid for 4 dager siden lissom? MEN så kom jeh på en ting! " uka før jeg skulle ha mensen ( med nr2, mensen som da self ikke kom:) så satt jeg med venninna mi og spiste kjøttkake med is! Dattera mi spiste is og jeh ville ha kjøttkake så fikk jeg plutselig lyst på begge deler:-s så ingen kan si at symptomene ikke kan komme før det eller det tidspunktet! Nei jeg føler hele tiden at jeg må spise noe men vet ikke hva og jeg blir fort litt guffen i magen nå og brystene mine begynner å bli ganske ømme!Syns jeg kjenner meg mer og mer igjen fra sist gang da et cb kryss lyste mot meg:)

Skrevet

er egentlig ganske rart hvor mye som skjer med kroppen når man blir gravide.. må innrømme at jeg er litt gira på dine vegne, håper virkelig du er det altså :-) jeg må teste imorgen jeg, klarer ikke vente lenger :-P er ikke så veldig tålmodig når det gjelder sånne ting som det her :-P men lønner det å teste med strimmel siden det er før IKM?

Skrevet

Vel jeg testen med med strimmel 4 dager før mens med nr2 tror jeg? Den var helt negativ, så tok jeg cb med kryss, siden jeh tross alt spiste kjøttkake med is hehe:/) og da lyste det et svakt blått kryss ja! Beina ned til legen og tok en urin test til ( bare for å få det bekreftet) den var negativ så da tuslet jeg sukkende hjem igjen:-( det var på en fredag) så tok jeg en cb dagen etterpå og krysset var blitt enda sterkere, så på mandag reiste jeg standhaftig ned på lege kontoret igjen, de trodde vel jeh var i fornektelse hehe! Men joda svakt positv fikk jeg gitt. Så min erfaring er at kryss er best! Cb er jaffal mere sensetiv enn den de har på mitt legekontor! Lykke til for deg og si ifra hvis du er gravid da:-D

Skrevet

hehe, ser det nesten for meg her.. men leger kan ta feil de oxo :-)

trhar jo gått og trodd jeg har IKM til mandag, med den 21 september er på onsdag.. er litt distre om dagen kan man si :-P blir helt oppslukt i håpet om en positiv test vettu :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...