Gå til innhold

Når kjærligheten tar slutt, og kjærester blir venner

Anbefalte innlegg

Hadde et innlegg her for en stund siden om man kunne regne med å klare å elske en person hele livet eller om man alltid ville ende opp som venner bare tilslutt. Det virket som de fleste mente at å bare ende opp som venner var greit. Men da vil jeg gjærne høre deres tips for hvordan man fortsetter i et forhold uten kjærlighet, lyst eller noen form for tiltrekkning. For for meg er disse tingene veldig viktige, jeg trenger noen å elske. Eller er det litt sånn at man kan ikke få i både bøtte å spann?

Fortsetter under...

Hmm...sikkert ulike meninger om dette. Forholdet til min eks gikk over til vennskap etterhvert. Jeg mistet da absolutt all lyst på sex med han. 'han vart som en "bror" for meg.

Jeg og mannen har vert sammen i ca.10 år, og kjenner fortsatt kriblinger i magen:-) Jeg personlig mener at om man har 0 lyst eller tiltrekning, så er i det et greit forhold å være i.

En ting at det glødende forelskelsen dabber av, men man skal jo føle lyst, tiltrekning og kjærlighet?

Jeg og mannen har snart være kjærester i 8 år og er fortsatt møkkforelska!! Hehe, blir nesten litt flau på mine egne vegne når jeg tripper rundt som en ungfrøken og venter på at han skal komme hjem;)

Jeg føler overhode ikke at han er en venn eller en "bror". Jeg er sååååååååå forelsket enda!!

Og han sier at han har det på samme måten:) Føler virkelig at jeg har funnet mitt livs store kjærlighet og min sjelevenn. Han er virkelig mitt alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...