Gå til innhold

Reflex ull fra Barnas Hus til 99,- per del. Er dette bra?


Seven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har desverre ikke erfaring med Reflex sitt ulltøy.

 

Selv er jeg veldig glad i Janus, Pierre Robert, HH, Joha og Nøstebarn.

 

Janus og Pierre Robert er heller ikke så dyrt da. HH, Joha og Nøstebarn er ikke akkurat billig, men kvaliteten er til gjengjeld super! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes reflex sitt virker litt kunstig i starten...men syntes det virket veldig mykt og deilig, spesielt etter noen vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STYR UNNA!!! jeg kjøpe to sett fra reflex og de ble nuppete etter et par gangers bruk. Barnas Hus har ikke særlig god service (sandvika) så selv om du har kassalapp så får du ikke reklamere selv om det bare et par dager siden kjøpet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da svært til reaksjoner!:)) Jeg hadde flere sett fra reflex i fjor, syns kvaliteten var like god som janus feks. Janus syns jeg er litt tynt, og veldig kjedelig i fargene. Pierre Robert er også bra. Tror clouet er å ha mange nok skift å velge i jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Reflex er ikke av så god kvalitet og tåler ikke hard vask. Dvs at jeg ville ikke brukt det til barnehagebarn eller større barn som sliter på klærne. Men i de minste størrelsene synes jeg det var helt OK. Merk at de er små i størrelsene og at det krymper, så kjøp en str større en vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig begeistret! Mulig den ikke tåler hard vask, men jeg vasker alltid ull på ullprogram med Milo. Myk og god og nupper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...