Gå til innhold

Å dele nyheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når forteller dere det til familie og venner? jeg er sikker på så lenge sjefen min vet så kommer nok folk på jobb å få vite det. Fordi at man må ta hensyn å slikt.. ja.. føler de har rett på å vite det.. Når forteller dere det til barna deres? Vi har ei på 2,5 år.

Mine foreldre vet og, og foreldrene til maen min vet det. Når fortelle det?

Er i uke 6 nå.. snart fullgåtte 6 uker.. Er ganske redd for at det kan gå galt. Å ikke noe kjekt å fortelle om det skulle gå galt.. Men.. ja.. har så lyst å dele det også jeg! er så glad!! =D

Hva tenker dere at dere skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fortalt til de nærmeste, tenkte at dette var greit. Da vil de forstå om hva som er galt om vi skulle miste lille nurket også..Også er det godt å dele den herlige nyheten med noen også:) Vi venter med å fortelle barna til vi er i uke 12 ihvertfall.. Uansett vil vente tiden bli lang for de små..:)

Skrevet

(åh hadde skrevet masse så klikket det her)

Ja er godt å ha noen her om det skulle gå galt. Vi tenker også å vente til uke 12 før dattera vårs får vite noe. samtidig så jeg klør for å fortelle det til de fleste! hehe.. Men er jo utrolig lenge å vente for henne om vi skulle sakt det nå. Kanskje vi ikke bør si det før magen begynner å vise? men jeg er allerede så oppblåst at jeg er redd jeg får spørsmålet, er du gravid? når komme neste? hva svarer man på slikt..?? hehe

Skrevet

Jeg er 6+0 og det er ingen andre enn vi som vet det.... Brukte mye ressurser på å skjule avholdenhet fra alkohol under familieselskap i helgen;-) Kommer ikke til å si noe til noen før etter UL i uke 12. Og egentlig senest mulig etter det også.... Da jeg hadde MA i uke 12 forrige gang var jeg så lykkelig for at jeg ikke har sagt det til andre enn en nær venninne,for da slapp jeg å "ringe rundt" for å fortelle at det ikke gikk bra. Men andre vil jo kanskje synes det er godt å snakke om en evt SA også med venner og familie...man er jo forskjellige:-)

Skrevet

10 uker nå og har fortalt "alle". Men så er jeg også opptatt av at de skal vite dersom det går galt ogsÅ - der er man jo forskjellig. Vi fortalte sønnen vår på 4 også - dette mest fordi jeg har vært sengeliggende i flere uker. Godt å gi han en forklaring på dette - samt å få hjelp i hverdagen av familie og venner.

Fortell når du er klar og lykke til med å spre nyheten :-)

Skrevet

jeg er 12+4 og har fortalt det til nesten hele familien min, men venter til å fortelle det til resten, før jeg har vært på ultralyd imorgen og hvis alt er bra

Skrevet

Vi har tidligere forfalt det ganske tidlig. Syns det bare er fint hvis de nærmeste vet noe hvis det skulle gå galt.Men denne gangen har vi to barn på 4 og 6 som har kjempe lyst på en baby og vi vil ikke fortelle det til de før nærmere 12 uker tilfelle det går galt. Kommer nok til å ikke si det noen særlig utenom heller, er så lett at noen røper seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...