Gå til innhold

mammaforsikring????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har sånn mamma forsikring og sånn. ser at dem reklamerer fra conan innimellom?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne forsikringen fra Codan. Har svart på et innlegg om dette på skravlesiden og tydeligvis fått endel "jeg skjønner ikke vitsen med det" kommentarer..

Men jeg ser heller ikke hva som er så galt med det? Den dekker en del faktisk og er gratis! Jaja jeg skjønner at folk er skeptiske til gratis forsikringer... MEN hva har man å tape da? ingen verdens ting. Dessuten har jeg forsikringspapirer hvor det står svart på hvitt hva den dekker.

Sist svangerskap endte med en skade på babyen som denne forsikringen dekker. Jeg skulle ønske jeg hadde denne forsikringen sist!

når babyen kommer ut, kommer jeg til å tegne samme forsikring som storebror har nå, for den dekker betydelig mye mer:)

Lykke til med valget, som sagt; man taper ingen verdens ting på det:)

Skrevet

Mammamø, hvilken forsikring har du valgt til storebror? Har også den Codan forsikringen nå, men vil ha en forsikring nå som mini kommer straks:)

Skrevet

De aller fleste forsikringsselskap har egne forsikringer fra nyfødt til tre måneder. Disse er som regel litt begrenset i hva som dekkes, nettopp fordi det innenfor de tre første mnd fødselskader oppdages.

Den jeg har på storebror er fra 3mnd og oppover.. (han er jo 1,5år)

Skrevet

nei, det er ikke det sammen. Mammaforsikring er noe nytt som har kommet som gjelder for den gravide og babyen om den blir født etter uke 26. Les mer på Codan.no :)

Skrevet

Forsikringen vi har i gjensidige gir utbelaing straks ved noen typer diagnoser. En av diagnosene har jeg hatt som barn og derfor velger vi gjensidige. Jeg syns absolutt ikke at barneforsikring er tull. Vi har den dyreste barneforsikringen og betaler 2000 i året, syns ikke dette er dyrt! Spare til barnet og oss gjør vi uavhengig av barneforsikring.

Gjensidige er også det eneste selskapet som har godkjent meg i forhold til forsikring, grunnet min sykdomshistorie som barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...