Trultetryne Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Og tisser masse.. er det normalt? Jeg er 7 uker i dag. Jeg begynte å tenke på diabetes, men jeg er ikke unormalt tørst.
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 oi kan det være at man har diabetes? jeg springer også på do. drikke ikke mer enn før.. men springer på do ofte å på nettene.. :S er mellom 5 og 6 uker
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Slapp av, et av tegnene på graviditet er hyppig tissing :-) Er visst nyrene som holder på å tilpasse seg den nye situasjonen eller noe. Går over etter 1. tri, og kommer tilbake den siste mnd, da pga plassmangel...
Trultetryne Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Hihi.. har du kommet hit nå Tigerlise Velkommen Jeg husker jeg hadde det på slutten sist, men kan ikke huske at det var sånn i begynnelsen. Satser på at det går over da.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Det gjør det nok :-) Men kan jo likevel være lurt å være obs på sukkersyke, dersom du er disponert for det. Jeg har forresten tenkt å bli her på 1. tri et par mnd til, før jeg flytter over til 2. tri, hihi. Skal IKKE tilbake til Bli gravid, annet for å skravle litt i Gullfiskbollen *ler*.
Trultetryne Skrevet 13. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2011 Jeg er ikke arvelig disponert, men vektmessig er jeg kanskje det. Jeg tok glukosebelastning i forrige svangerskap, og skal ta det denne gangen også (uke 28). Forrige gang var resultatet helt fint. Hehe.. har ikke tenkt meg tilbake til Bli Gravid jeg heller, og gleder meg til å komme over til 2. tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå