Gå til innhold

Er dette en fin eller teit idé til bursdagsgave til mannen?

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal bestille et maleri, ganske stort, kanskje 50x100 som kan henge over senga vår. Litt fritt, abstrakt, men der skal stå "Alltid husk å kysse meg god natt" med fine bokstaver midt over.

På en måte synes jeg det er en fin ting, på en annen måte litt usikker.

Mannen min fyller 29.

Grunnen til jeg kom på dette er at jeg så dette bildet i en intriørbutikk (dette er bare canvas/striebilde) http://www.himmeloghav.no/shop123varer/bilder/thumbs2/image_1257.jpg

Fortsetter under...

Ja, for jeg tenker at det er litt mening i det (samtidig som han ikke må bli fornærmet) og så har han en greie at man ikke skal legge seg uten å ha gjort opp for evt krangel etc.. Og vi har jo bare vært sammen i 5 år, så han kysser meg jo god natt, men vi skal jo være sammen i minst 50 år til, så.... :)

hi

Annonse

Det er det jeg er så usikker på :P Klart han er en romantisk sjel, men kanskje ikke på den måten :P Kanskje jeg heller skal bestille et portrett av oss to ilag (men da kan heg vel heller drite i hele bildegreia:P)? Men usikker på om det finnes et bilde av oss ilag som ikke er 4 år gammelt (rart det der med at man glemmer å ta bilder av hverandre med årene:) :)

Kan ikke du heller hinte om at du ønsker det av han? Jeg hadde ikke kjøpt det til min mann.

Hvis du tenker deg om, er det noe mannen din ønsker seg? Eller er det noe annet han heller ville hatt.

Du hadde kanskje blitt skuffa hvis du fikk ei motorsag til din bursdag. At han ga deg noe som han egentlig ville ha.

Hva har vært hans innflytelse når det kommer til interiør tidligere? Hvis du har bestemt og ført an tidligere, høres det mer ut som en gave til deg selv. Engasjerer han seg, og er med på å plukke ut interiør han liker, kan det kanskje passet.

Mannen min er romantisk av seg, men en slik gave ville han ikke brydd seg om.

Annonse

GRISEHARRY og straks totalt av moten..

Samme som de latterlige bokstavene som folk pynter med overalt..

Den gaven der er jo til DEG ikke til mannen. Tror 99% av alle (heterofile) menn synes den gaven der er skikkelig teit.

Sorry, men det var min ærlige mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...