Gå til innhold

overtidskontroll overstått, og null fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg kommet hjem fra kontroll, og de ville ikke sette meg igang ennå :( fikk beskjed om at om de hadde funnet noe å sette fingeren på, hadde de satt meg igang i dag, men mini hadde det helt perfekt og mer til inni der, så de vil vente noen dager og se hva som skjer..

men skulle ringe på fredag, om ikke noe hadde skjedd til da.

jeg er nå moden og har hele 1cm åpning, og hun kjente hode til babyen når hun sjekka :)

så da (som hver dag) satser vi på at han kommer i dag/natt ;)

ha en fin dag alle gravide damer der ute :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF !!! Kryssar fingrarna för dig att det sätter igång innan fredag!!!

Skrevet

ja, det håper jeg og :) gruer meg litt til i morgen, skal i begravelse til min oldemor.. problemet er at kirken er over 1t unna, og med min flaks kan jeg banne på at vannet går/riene starter i kirka :S

så jeg tror jeg skal se ann formen i morgen tidlig, om jeg drar eller ikke..

Skrevet

Håper det skjer noe innen dagen/natten! :) Ikke kjekt å gå på overtid!

Skrevet

hvor mange dager over er du da? Føler så med alle på overtid. Er på sammenbruddets rand selv og har termin i morgen.

Skrevet

En rask oppdattering fra MIN overtidskontroll, 12 dager over..

Jeg hadde 2-3 cm åpning, å var helt moden! Blir ingen tur hjemigjen idag nei! Er blitt strippet, og venter bare på at det skal ta seg opp.

Skrevet

jeg er 7 dager på overtid, så merker at guttebass fint kan finne veien ut nå :D

12 dager :o huff, slitsomt kan jeg tenke meg.. her blir det MAX 11, så for min del så blir jeg satt igang senest lørdag :) men regner med fredag, siden de sa jeg skulle ringe da, om ikke noe var skjedd innen da :)

Skrevet

tungt med overtid kan jeg tenke meg, men supert at du fikk kontroll allerede 7 dager over og at det blir max 11. Det må føles betryggende.

Og Nosferia! Endelig! Så fantastisk at du er igang.

Skrevet

Men stackare - begravelse... För din skull hoppas jag han håller sig inne till torsdag. Eller i vart fall till efter begravningen.

kram

Skrevet

Det er jo kjempebra at du er moden. Da er det i hvertfall fremgang. Kanskje du slipper å bli satt igang.

Er ennå ikke det og er nå 10 dager på overtid. Blir satt i gang i morgen.

Skrevet

For en nedtur:( Jeg kommer til å bli kjempe skuffet om det ikke skjer noe på min overtidskontroll:( Er 7 dager på overtid i dag, og er igrunn sånn passe lei.....

Har en lang "to do" liste som jeg drar meg gjennom i dag... Kanskje det får fart på sakene??

Nosfeira:) gleder meg på dine vegne:)

Skrevet

når skal du på kontroll da "jobber med saken har klart det" ?

Skrevet

ser nå at du skal fredag, da er du 10 dager over? da spørs det om de starter noe da eller om du må vente over helga. Du er 12 på søndag og er du "heldig" får du bli satt i gang selv om det er helg.

Nei huff, jeg unner oss alle å slippe både overtidskontroll og evnt induksjon.

Vil føde nåååååååå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...