Fru.Vestavind Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Her kjem eg og leigeboaren! 12+2 i dag, oj så fort det har gått! Hehe, hjelper å ikkje ha nett tilgjengeleg, slik at eg ikkje kan opdatere meg fleire gongar for dag;) Har alle her inne det bra så langt? Eg er i superhummør og gledar meg til ei intetanande svigermor kjem på besøk i dag, lurer på om vi klarar å sjule det. Håpar det, for min kjære vil vente med å fortelle. Meeen, spørst om eg klarar å bløffe om eg får eit direkte spørsmål. No skal eg i allefall gøyme unne div avslørande ting (helsekort, innkalling til UL, gravidbøker o.l.), men kulen på magen blir verre å gøyme, får gå for lause kle nokre dagar. Fleire som endå ikkje har sagt noko? Her er det kun ei veninne som veit, for ho har visst om mitt store ønske om ny baby lenge, og dermed jevnleg holdt seg oppdatert. *lykkerop!*
MammaMø med to små Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer så masse og velkommen hit:) jeg kom inn her i dag, er 12+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå