FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Får litt panikk... syntes det er en drøss med dere som er på overtid, eller er det bare masse utålmodige damer som vil ha før termin? Er det mer vanlig å gå over tiden med nr 2? Kjenner jeg ikke orker gå en dag over tiden :/
miepia30 Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 det er mer vanlig med overtid første gang enn andre gang. Men det slår ikke til her. 2 uker før med førstemann, nå har jeg termin i morgen så det ser ut til at det blir overtid nå. grrrrr.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Harru inte fått me dig trenden från Hollywood?? Det är kult å gå på övertid! Och äntligen är jag en i den gängen 1 dag över - jippi!! Ha ha! Du det är många som går över!! Och det är väl de som är mest frustrerade och mest inne här (inkl mig själv) så därför lägger du nog märke till det ;0)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Hehe.. jeg ser den.. huff.. håper dere begge kommer igang snart, følger jo med dere her hver dag Selv har jeg enda over 30 dager igjen, og orker ikke tanken på 14 ekstra
septemberpiken Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Det er vanlig å gå på overtid, ja, og etter å ha vært igjennom det selv etter et veldig tøft svangerskap sist vet jeg alt om ventingen, så det er ikke rart du "hører" mye fram dem som går på overtid her inne. De som har fått allerede har mer enn nok annet å gjøre enn å skrive her inne, tenker jeg... Selv har jeg virkelig medfølelse med dem som gjør det, og håper virkelig virkelig at jeg kan få nr. 2 til termin denne gangen... mine 13 overtidsdager sist er sannsynligvis de lengste jeg har hatt i mitt liv, ikke minst fordi jeg var i så fårlig form at jeg ikke klarte å gjøre så mye annet enn å vente heller...
jobber med saken har klart det Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Er sikkert fordi vi overtidsdamer maser så fælt... Jeg gikk 18 dager over med førstemann, og er nå 7 dager over med andremann:) Var egentlig forberede på å gå på overtid... men kjenner at jeg er litt vel utålmodig nå..... Skal på overtidskontroll på fredag, kommer til å klikke for meg om jeg ikke blir satt i gang da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå