Gå til innhold

Athina's verden en liten tilbakemelding <3

Anbefalte innlegg

Dette så du: Går du å venter på å teste nå? Blir veldig spent her, og jeg tror at denne spiren sitter ganske så snart altså, kanskje nå, hvis ikke innen 2 pp ;-)

jeg testet i går og den var negativ,begynte å spotte litt. så nå kommer vel tr straks :S

Men skal gi deg tilbake meld neste mnd,håper den sitter hehe.

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid å så på meg <3

Fortsetter under...

Blir fortsatt veldig glad når jeg ser på deg men det kan være for det er du som person da :-) Men jeg tror på at spiren sitter før jul, sa vel neste pp som da blir sept/okt... men heller litt mot november/desember... men skal se litt nærmere på deg når du er i en ny pp :-)

Klem

tusen takk :) litt usikker på når ikm er ettersom jeg har tatt provera hehe. så nå blir det som å finne nåla i en høystakk :P

Men lover tilbakemeld og tusen takk for at du tok deg tid igjen :) :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Takk for tilbakemeldingen :-)

Er syk for tiden så jeg er fjern, meeen jeg vet at det ikke er lenge til de sitter :-) Skal se mer på deg når jeg har blitt frisk av denne forkjølelsen/influensaen :-)

fødsel i august fikk jeg plutselig opp nå, så da snakker vi november :-) Men som sagt jeg skal se nermere senere :-)

Klem

ps: har ikke fått tr enda og fertillity finner ikk el. Men har fått time på sykehuset den 7november,så da kan det jo hende november er mnd <3

tusen hjertelig takk for at du har tatt deg tid til dette oppi sykdom å alt :)

håper lille spiren din sitter snart å :) så vi kan hoppe over til 1.tri :) :)

• 2 uker senere...

tr har kommet,igjen :S

Men den 7 skal jeg på sykehuset <3 <3 så kanskje du har rett med november :) :) håper det :)

håper det sitter en liten spire hos oss føre jul nå da <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...