2prinserog1prinsesse Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 hadde mensen 18 aug, tror jeg hadde eggløsning 5 sept. igår 12 september testet jeg TYDELIG positiv på 2 clearblue ( kryss ) og en clearblue digital ( gravid 1-2 sto d ), dette var ikke morgenurin engang.. Hadde sex mandag 5 september, og i 9,10 å 11, dette er mulige datoer for befrukting... synes det er vel tidlig å teste positivt???
TurboMaria Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Det var ganske tidlig å teste positivt ja. Hvert fall med den digitale. Du har sikkert hatt eggløsning noen dager før du trodde:)
2prinserog1prinsesse Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2011 ja, synes det jeg åg, men befruktning må ha funnet sted en av disse dagene , merkelig, kan ikke være lenger på vei heller, siden jeg nettop var hos gynokolog som jeg regner med at hadde sett det i såfall..
MammaMø med to små Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Sædceller kan ligge i dvale noen dager før egget befruktes:) Nå sier jeg ikke det jeg skal si for å skremme deg; men det skumle med å teste tidlig positivt er at du kan få mensen når du skal likevel. Du kan ha hatt en kjemisk graviditet, det vil si at egget går til grunne rundt mens dagene/et par dager etter og at du da blør som vanlig under en mens. Det skjer faktisk oftere enn man skulle tro men ikke alle oppdager dette fordi det kan se ut som en forsinket mens. Krysser fingrene for deg og satser på at du er gravid:) Du kan være en av de som produserer hcg tidlig:) (jeg er motsatt.. testet negativ to ganger før testen ble positiv dagen jeg forventet mens)
Svirremirre Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Har vært det samme med meg begge gangene jeg har vært gravid. Første gangen begynte jeg å blø 3-4 dager etter e.l. og testa helt klart positivt. spira overlevde denne blødningen, men mista i uke 6. Denne gangen var jeg og kjapp, men ikke så galskap som sist.Hadde samleie 10. 12. og 13. august. Allerede 16. august begynte symptomene, men smurte meg med tålmodighet og venta på testene jeg hadde bestilt som skulle komme i posten. Den 24. august fikk jeg dem og den var da superpositiv. Produserer rett og slett masse HCG helt fra 1 sekund
lullaby Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Jeg hadde mensen 3.juli, eggløsning ca 16. juli og positiv test 25. juli, 4-6 dager før forventet mens. Er fortsatt gravid Men ventetiden blir sååå lang når man tester positivt så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå