Gå til innhold

Ser det er mange som har termin 13.oktober her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fin dag! Fikk dattera mi den 13okt, og har termin denne gangen på samme dagen :)

Hvordan står det til med dere? Er formen fin?

Her begynner jeg å bli temmelig klar for å få han ut, og krysser fingrene for at han og velger å komme to uker før termin som storesøsteren. Blir så godt å møte han og å få kroppen sin tilbake! Lei av å være en sofasliter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp spent selv. har termin den 13 selv men har født alle de 4 jentene mine fra 3 uker før til 5 uker før. Denne gangen er det gutt og jeg er utrolig lei av å gå gravid. Har begynt å vente på at det starter snart nå. Skal se han vil være lenger enn alle sammen, haha kanskje overtid å

Skrevet

har også menstermin 13 okt og må si meg enig med dere her om at jeg er skikkelig lei av å være gravid nå,og har vel vært det lenge nå,men men sånn er det bare og jeg vet at jeg har jo ikke noe annet valg enn å bare smøøre meg med tålmodighet,og håpe på at jeg får fremskynnet ks mitt bittelitte gran ;) men det virker som om ting skjer her på egenhånd,menssmerter hver gang jeg får en såkalt maserie og litt nedpress i ny og ne pluss litt åpning (ikke det at det spiller noen rolle siden planlagt ks), så kanskje jeg får møte prinsessa snart :))

Skrevet

Syns selv tiden har gått fort etter at jeg ble gravid! Men fytti å lei jeg er nå på slutten.

Når skal du ha planlagt ks? Ofte er jo det to uker før termin, og det vil jo si det bare er to uker til ;) Absurd å tenke på at man faktisk er "fødeklar" neste uke alt!

Lykke til til dere ihvertfall :) Nå får vi snart møte de nydelige barna våre :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...