Gå til innhold

Gravid- hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 mndr har jeg endelig blitt gravid. Joda.. jeg er kjempeglad. Men jeg er også livredd! Det er jo så mye som kan gå galt. Nå skal jeg gå rundt i 8 og en halv mnd og håpe på det beste. Hva gjør dere som er gravide? Hvordan kan jeg slappe av? Og kan jeg juble nå, eller bør jeg vente til det har gått 3 mndr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere!

Juble no!:D Ta ikkje sorgene på forskot!:)

Ei eventuell sorg får ein handtere når den eventuelt kjem, ikkje før. For mest truleg kjem den jo ikkje. Dei aller fleste svangerskap går bra, og dei som ender dårleg, har ofte ein grunn til at det går som det går (feil i arvestoff, missdannelsar o.l.).

Det står så klokt mange stadar (bla. i svangerskapsboka ein får hos jordmor): gleder som delast blir doble, medan sorger blir halverte. Del dine tankar og følelsar med dine næraste (ev på forum), det kan hjelpe.

Unngå å les historier om svangerskap som ikkje har gått bra, då begynner ein fort å tenke "kva om det skjer meg" (enten bevisst eller ubevisst).

Eg har jubla sidan testen var positiv, men sjølv ei andregangsgravid som meg kan kjenner ei ekstra letter når 12veker er passert. Det er heilt naturleg. Men det har ikkje lagt skjul på gleda dei første vekene. Tenke positivt!:) Ditta går nok heilt fint!:D

(er du veldig uroleg, kan du jo kontakte lege/jordmor for ei samtale, det kan hjelpe).

Lykke til!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...