Gå til innhold

Noen syklister?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen av dere som er syklister?:)

Jeg har syklet en del frem til nylig, ca en time for dag inntil for noen uker siden da jeg ble syk med influensa og bihulebetennelse... Bor i by, og må dermed ta buss om jeg ikke kan sykle. Buss mellom jobb og hjem tar lang tid pga kø, og jeg savner sykkelen min og ikke minst aktivtetsnivået nå - halvveis i svangerskapet- og lurer derfor på:

er det andre her som er ca like langt el lengre som fortsattsykler?

Hvor lenge tenker/tror dere dere vil klare å sykle?

Noen tips for å kunne gjøre sykkelturen mer behagelig nå som magen tar litt plass og klærne strammer? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143572088-noen-syklister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Sniker meg inn her fra 1. trimester...

Sist jeg var gravid så syklet jeg fram og tilbake i byen til uke 41. Jeg syntes det var mye mer behagelig enn å gå, særlig med den store magen helt til slutt.

Hvis du føler at du har god balanse og det ikke er snø og is på veiene, så kan du godt sykle gjennom hele graviditeten. Jeg tok det bare etterhvert litt mer med ro, syklet hjemmefra i god tid på vei til jobb og syklet kanskje mer på fortau enn det jeg vanligvis pleier å gjøre. Jeg hadde en sykkel hvor jeg satt med ganske rett rygg, og magen var aldri i veien for meg. Litt mer bestemor-style enn sporty-style, hvis du skjønner hva jeg mener :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...