LillemorHeidi Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Alle som skal på overtidskontoll i dag og alle som føder.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Slänger mig på den! Och snälla uppdatera fort då vi BIM alkisar har något att läsa
miepia30 Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 ja ikke sant! Du da Lycklig, har du fått tid til overtidskontroll? Jeg fikk tlf nå med time 9 dager overtid, neste fredag. Regner med riksen og ullevål har samme retningslinjer og de holder fortsatt på med kontroll dag 10 og igangsetting dag 12 sånn ca.
LillemorHeidi Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Da var min overtidskontroll vel overstått. Alt sto bra til med småen, Jeg hadde faktisk kynnere så lenge jeg satt i ctg maskinen. Det ga seg selvfølgelig etterpå. Men da skjer det i hvertfall noe. Burde innsistert på å sitte der resten av dagen. Overhode ikke moden men hadde myk morbunn hva nå det vil si. Vil begynne med igangsetting i morgen tidlig dag 11 på overtid. Så kanskje det blir baby før helga.
Zara84 Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Ser ut som det er vanlig å få tid til overtidskontroll allerede før termin. Merkelig at min fastlege ikke bestilte time til meg da jeg var til kontroll dagen før termin. Skal til han nå og håper han klarer å få time til meg på torsdag når jeg er 7 dager over (Det som blir praktisert her i byen). Kan det bli vanskelig på så kort varsel tro?
Zara84 Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Så kjekt at du blir satt i gang i morgen. Da kan du endelig slappe av, nå som du vet at du snart har babyen i armene dine. Skal se det setter i gang selv også i løpet av natten. Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå