Gå til innhold

5 dager på overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 5 dager over termin og ingen tegn på at noe skal skje. Skal til legen i dag og håper jeg får overtidskontroll på sykehuset på torsdag. Hadde håpet jeg slapp å bli satt i gang, men begynner å tvile på det. Takker selvsagt ja ved første anledning selv om jeg tror det ville bli lettere om kroppen satte i gang selv. Opplever dere andre på overtid at babyen har blitt roligere? Det er ihvertfall min, og kjenner at det er veldig trangt der inne nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager på overtid her også. Blir helt oppgitt, tror ikke den kommer av seg selv jeg heller, men har ikke lyst til å bli satt igang. Tålmodighetsprøve......

Skrevet

Huff, ja. Har du fått time til overtidskontroll på sykehuset?

Skrevet

4 dager på overtid jeg. babyen er roligere, men ellers ingen tegn til fødsel her heller desverre. Kun murringer og kraftige kynnere, men det har jeg hatt i flere uker. Jeg har fått tid til overtidskontroll på fredag, men håper fortsatt veldig på at jeg slipper den timen og at det kommer igang av seg selv.

Skrevet

Ja, skal krysse fingrene for at du kommer i gang av deg selv! :)

Skrevet

Er 10 dager på overtid nå. babyen har vært litt roligere noen dager men i det siste har det virkelig tatt seg opp. Han er nå knapt nok i ro. Og hadde full fest hele natta. Tror faktisk han forbereder seg på å komme ut.

Jeg fikk ikke overtidskontroll før jeg va 10 dager over. Men målet til Ullevål er at man skal være igang før uke 42. Altså begynner de med igangsetting alt i morgen 11 dager over.

Skrevet

5 dager overtid her og! Jeg har fått time til overtidskontroll på Ullevål til fredag. Hvor skal du føde?

Jeg syns babyen har blitt litt roligere på dagen, men fremdeles aktiv på kvelden, Men jeg har lurt litt på om jeg syns det fordi jeg følger så mye mere med på den nå enn tidligere. Hvis du er usikker, ikke nøl med å ring føden!l De oppfordrer jo oss også til å følge med og ta kontakt dersom vi syns det er mindre med liv i magen. :-) Håper det blir fødsel på oss snart!

Skrevet

Ja jeg har time på torsdag, men håper jo veldig på at ting starter av seg selv innen den tid. Har også merket at den rører litt mindre på seg, det er nok veldig trangt inni magen nå..Har du også prøvd de fleste kjerringrådene med å gå i trapper osv??

Skrevet

Jeg skal heldigvis på overtidsvurdering i morgen, skal føde på SUS. Når jeg først må gå på overtid er jeg i det minste glad for at disse nye retningslinjene er tred i kraft. Blir jo bekymret av å gå over termin også...

Skrevet

Ja man blir litt urolig av å gå over tiden. Jeg skal på overtidskontroll i ag og gruet meg så mye at jeg har vært våken siden kl fire. Håper å bli satt igang i dag,det er så slitsomt å gå slik å vente!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...