SassyMom Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Etter noe som føles som en evighet, og fem IVF forsøk, sitter gullegget =) Hurra!!! Satte inn et egg 25.8, og nå håper jeg så inderlig at den vil bli værende og vokse i magen. Har hatt litt blødninger, så her går humøret fra forsiktig håp til skrekk. Synes pokker vi fortjener dette nå. Er så møkkalei av å prøve og prøve og å mislykkes. Så nå håper jeg at jeg kan være en solskinnshistorie for dere, jenter! Og så håper jeg at jeg slipper å sette mine ben inn på Aleris igjen annet enn for UL =)
Lillie Vanillie Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer! Det er godt å se at man lykkes etter lang tid :-) Er et par dager bak deg i løypa (satte inn frys 29. august, testet positivt i går), og håperbegge knøttene blir værende til i mai!
<3håp<3 Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer godt å høre at det kan være håp for oss ivf-slitere kose deg i svangerskapet
Puma - sprekker snart! Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer så masse til dere!!!
SassyMom Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2011 Hei, jeg husker deg fra mine tidligere vandringer her inne på Ass befruktning. Gratulerer så mye til deg også!!!! Håper vi har en maibaby å kose oss med.
Suretær Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Så gøy!! Da jeg ble gravid med IVF i 2009 blødde jeg også endel innimellom. Den ene gangen da jeg var 14 uker på vei fylte jeg et helt cafetoalett med blod (skrekk og gru), men resultatet er i barnehagen nå, så det kan altså sitte selv om man blør: )Til gjengjeld SKAL man ringe lege for sjekk, da blødninger i svangerskap bør undersøkes. Krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå