Gå til innhold

Prøvd i snart fem år- endelig min tur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noe som føles som en evighet, og fem IVF forsøk, sitter gullegget =) Hurra!!! Satte inn et egg 25.8, og nå håper jeg så inderlig at den vil bli værende og vokse i magen. Har hatt litt blødninger, så her går humøret fra forsiktig håp til skrekk. Synes pokker vi fortjener dette nå. Er så møkkalei av å prøve og prøve og å mislykkes. Så nå håper jeg at jeg kan være en solskinnshistorie for dere, jenter! Og så håper jeg at jeg slipper å sette mine ben inn på Aleris igjen annet enn for UL =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er godt å se at man lykkes etter lang tid :-) Er et par dager bak deg i løypa (satte inn frys 29. august, testet positivt i går), og håperbegge knøttene blir værende til i mai!

Skrevet

Gratulerer :) godt å høre at det kan være håp for oss ivf-slitere :) kose deg i svangerskapet :)

Skrevet

Gratulerer så masse til dere!!!

Skrevet

Hei, jeg husker deg fra mine tidligere vandringer her inne på Ass befruktning. Gratulerer så mye til deg også!!!! Håper vi har en maibaby å kose oss med.

Skrevet

Så gøy!! Da jeg ble gravid med IVF i 2009 blødde jeg også endel innimellom. Den ene gangen da jeg var 14 uker på vei fylte jeg et helt cafetoalett med blod (skrekk og gru), men resultatet er i barnehagen nå, så det kan altså sitte selv om man blør: )Til gjengjeld SKAL man ringe lege for sjekk, da blødninger i svangerskap bør undersøkes.

Krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...