Gå til innhold

tips til hjemmelaget pakkekalender? Da mener jeg utførelsen av selve kalenderen ikke innholdet.

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg skal ha en bordert en her en plass etter meg selv som liten, men tenkte kanskje jeg kunne lage en til barna selv som var litt spesiell. har mye tid forann meg mens jeg går hjemme. :) tips?

Fortsetter under...

I fjor kjøpte jeg pyntebånd med julemoriv og små "klesklyper" med julenisser og reinsdyr osv, og lagde tall som jeg limte på hver klype, så hang jeg opp pakkene :)

Jeg har skåret ut en figur i tre. Det er en snømann som jeg har malt, strikket skjerf til så har den malte votter og lue med snøkrystaller som jeg har tegnet opp med trelim og drysset glitter i. Skrudd inn 24 skruer med ring til å feste pakkene på. Skrev nummer med sprittusj En skrue i ansiktet som vi skrur på en vanlig gulrot ( denne skrumper og må byttes ut noen ganger). Snømannen er ca. 1 meter høy og henges på veggen.

Annonse

/Users/anjacarinabirkeland/Pictures/iPhoto-bibliotek/Masters/2011/03/23/20110323-222551/Sarah dans og julekalender 006.jpg

/Users/anjacarinabirkeland/Pictures/iPhoto-bibliotek/Masters/2011/03/23/20110323-222551/Sarah dans og julekalender 010.jpg

Funka disse linkene mon tro?? Jeg har iallefall laget kalendere av fyrstikkesker. Hvis man ønsker større plass i skuffene, kan man kjøpe sånne svære esker. Kjempekult og lett å lage! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...