Gå til innhold

bomullsstrømpebukse på de under 2 år i oslo i dag???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er varmt i bhgen, men kaldere ute. så kan de ha strømpebukse under buksa ute og gå i strømpebuksa inne?! blir vel ikek for varmt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurder det selv, spørre her inne om du bør ha strømpebukse på ungen din da?? Jeg hadde på in strømpebukse og sendte henne avgårde på uteskole helt uten å føle engang at jeg måtte spørre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok ikke på strømpebukse. Det er så vått ute og de går mye med regnbukse, så tre lag blir for varmt når det er meldt 17 gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det 14,5 grad nå og syns det er altforvarmt med strømpebukse. Vi bor midt i Oslo.... Jeg hadde heller sendt med en høsdress og latt en strømpebuklse ligget i bhg, så kunne de tatt det på hvis det ble for kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er hun riktignok litt over 2 år, men synes det er for tidlig med strømpebukse ennå. Det blir som oftest ganske varmt utover dagen og de går gjerne i regnbukse også nå som det er så vått. Har uansett en strømpebukse liggende i barnehagen, så de kan ta på ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 15 mnd og har ikke på strømpebukse. Er det kjølig når de går ut har de på høstdress utenpå buksa. Er det vått tar de på regnbukse utenpå. Er det varmt, ja - da er det varmt!!

 

Husk at også de små barna er aktive!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...