Gå til innhold

Utflytningsfest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig det er utflytningsfest du holder på med i magen. Danse disco kl halv fire om natta så mamma ikke kan ligge noen veier.

I morgen skal jeg prøve å få til en utkastelsesorden. Vanlige ordensregler følger også i denne boligen. Dvs ingen bråk midt på natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi så skojigt inlägg! Men det är inte så skoj när de håller på! Herregud det är slitsamt! Han här i magen är så aktiv på kvällarna att jag klarar inte sitta i soffan. Han sparkar och slåss allt för mycket och det gör riktigt ont! :(

Lycka till med anmälningen imorgon - hoppas h*n tar den på allvar! :D

Skrevet

vi får se hva dommerne på ullevål sier i dag. forhåpentligvis gir de meg medhold.

Skrevet

hvor mange dager på overtid er du? Er spent på hvilken dag jeg får overtidskontrollen.

Skrevet

Jeg er 10 dager på overtid. Heldigvis fikk jeg medhold i utkastelsesorderen så hvis han ikke flytter ut selv i natt begynner de med igangsetting i morgen.

På ullevål blir du satt i gang senest 12 dager på overtid fikk jeg beskjed om. Jeg fikk velge når jeg ville begynne og så ingen grunn til å utsette prosesse mer en nødvendig.

Skrevet

Det var jo bra det da at du får starte i morgen. Jeg har nå fått time 9 dager over ettersom dag 10 er helg. Men da blir nok igangsettingen mandag 12 dager over. Og 12 dager er mer enn jeg føler meg komfortabel med. Så jeg håper håper håper det starter naturlig før kontrollen.

Lykke til fremover da! Blir spennende dette :)

Skrevet

Mener at de burde praktisere samme reglene over hele landet. Her i Stavanger får vi kontroll på dag 7. Jeg er for min del veldig glad for det.

Skrevet

Hi hi! så bra!

Massa massa lycka till inatt eller imorgon :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...