Gå til innhold

Noen som vil dele sine erfaringer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne tilbake til syklusen min her etter p sprøyte som jeg nå har slutta med! Så jeg kjøpte el tester, strimmel. Så lurte jeg på , for jeg tok en på fredag da jeg fikk de i posten og tok en bare for å teste ( har aldri prøvd før) men jøss der spratt det frem to ganske like streker så jeg tenkte wow det var uventa, mere enn jeg turte å håpe på jaffal:) så tok jeg en lørdags morran og det viste to knall sterke streker enda mere enn dagen før og brystene mine var litt ømme ja, tok en på kvelden også, det var samme resultat. Søndag dabbet den av og i dag er den heelt negativ! Vi har jo selvfølgelig stått på i helga og nå går jeg rundt med ømme bryster, stikking i sidene og håper det er full inflyttning. Men gjorde jeg det riktig med testene? De viste sterkt positivt i 2 døgn så vidt jeg vet ( begynte jo på fredag, vet ikke med torsdag. Så dabbet det av på søndag og i ettermiddag var alt som sagt negativt. Er det sånn det pleier å være? Viser den positiv i mange dager? Å er det vits i å stå på etter at el er negativ? Da har vel toget gått? Noen som vil dele sine erfaringer? Lykke til alle dere som prøver, jeh er da ny i klubben her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er iallefall sånn det har vært da jeg testet:) og hvis du får vedvarene og kjempesterke tester( el) rundt ikm så har nok spiren festet seg;)

Lykke til!

Skrevet

Takk for det:-) hadde skikkelig flaks altså! Bare tilfeldig at jeg fant ut av det, skulle liksom bare prøvde en, så var det full jackpot! Tenkte det kom til å drøye ut siden jeg tok p sprøyte for 4mnd siden, har hørt at noen får ikk el før etter neste et år når de slutter, så da var jeh heldig, så da blir det spennende å se de neste to ukene da:-)

Skrevet

veldig spennende! heier på deg!:)

Skrevet

Igår kveld og i dag fikk jeg svakt positiv el igjen. Den jeg tok på søndag var speilblank, kun EN strek, holdt den i lyset men null&niks! Samme på mandagen, men igår dukket det da opp en beskjeden lyserosa strek, den syns helt tydelig

Men er lyserosa i stedet for knallrød sånn sompå fredag og lørdag. Virker som et eller annet har begynt å stige igjen, men vet garantert st el er ferdig! Fant min gamle kalender og el kom på riktig dato jepp mine Fruktbare dager var fra torsdag til Lørdag! Sprøtt åssen kroppen ordner seg selv;-) spennende dette her! Når skal du teste deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...